اخبار مجلس شورای اسلامیویژه

حسین قربانزاده مشاور قالیباف شد

حسین قربانزاده به عنوان "مشاور رییس و دبیر کارگروه مشورتی تحول مجلس" منصوب شد

وکلاپرس- محمدباقر قالیباف در ادامه انتصابات مدیران اداری مجلس شورای اسلامی حسین قربانزاده را به عنوان “مشاور رییس و دبیر کارگروه مشورتی تحول مجلس” منصوب کرد.

محمدباقر قالیباف پس از تصدی ریاست یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از هفته گذشته انتصابات مدیران اداری مجلس شورای اسلامی را آغاز کرد، در این راستا ابتدا با حکم رییس مجلس بابک نگاهداری به عنوان “مشاور رییس و رییس حوزه ریاست مجلس”، محمدسعید احدیان به عنوان “دستیار سیاسی و رسانه‌ای رییس مجلس”، محسن مکیان به عنوان “رییس مرکز حراست مجلس”  و  سردار حمید اصلانی به عنوان “معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی” منصوب شده بودند.

قالیباف همچنین در روزهای بعد مهدی محمدی  را به عنوان “مشاور رییس مجلس در امور راهبردی” و احسان عسکری را به عنوان “مشاور رییس و  مدیر کل دفتر حوزه ریاست مجلس” منصوب کرد.

عمده منصوبین قالیباف از نیروها و مدیران وی در شهرداری تهران و یا اعضای شورای مرکزی حزب جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی  هستند.

در آخرین انتصاب در حوزه ریاست، قالیباف روز گذشته یک یار قدیمی و مهره کلیدی سال های اخیر فعالیت های سیاسی خود را به عنوان “مشاور رییس و دبیر کارگروه مشورتی تحول مجلس” منصوب کرد.

بیشتر بخوانید:

حسین قربانزاده در زمان شهرداری قالیباف مدیر مسوول موسسه همشهری و به مدت دو سال نیز دبیر کل حزب جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی بوده است، او در جریان انتخابات اخیر ریاست جمهوری نیز در قامت مشاور قالیباف حضور پررنگی داشت و در مجموع می توان او را به  عنوان بازوی رسانه ای و تبلیغاتی قالیباف در سال های اخیر ارزیابی کرد.

حسین قربانزاده علاوه بر این ها در چند سال اخیر، فعالیت های گسترده ای را علیه کانون های وکلای دادگستری کشور انجام داده است.

فعالیت های قربانزاده در این حوزه با توجه به سابقه و وابستگی پررنگ سیاسی او به یکی از چهره های همیشه حاضر در انتخابات کشور، با زمینه و اهداف سیاسی قابل ارزیابی است.

به نظر می رسد قربانزاده با شناسایی معضل بیکاری جوانان تحصیل کرده به عنوان یک نقطه حساس جامعه و تمرکز بر فارغ التحصیلان رشته حقوق، برنامه ای برای جلب آراء این طیف از جامعه که به همراه خانواده و وابستگانشان تعداد کمی را هم شامل نمی شوند، به نفع نامزد مورد نظرش طراحی و پیاده کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا