اخبار کانون ها

پیام رییس کانون وکلای مرکز به رییس مجلس یازدهم

وکلاپرس ـ رییس کانون وکلای مرکز در پیامی به محمدباقر قالیباف ضمن تبریک احراز کرسی ریاست مجلس شورای اسلامی، از آمادگی کانون مرکز برای همکاری های حقوقی با این نهاد قانونگذار گفت. متن این پیام به شرح زیر است:‌

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام

انتخاب جناب‌عالی به‌عنوانِ رئیس مجلس شورای اسلامی با رأی قاطع نمایندگان محترم مجلس و همچنین انتخاب سایر اعضای محترم هیأت‌رئیسه را به نمایندگی از هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز شادباش عرض نموده و موفقیت حضرتعالی را در تحقق وظیفه سترگ و رسالت بزرگی که بردوش گرفته اید از درگاه خداوند متعال آرزومندیم.

کانون‌های وکلای دادگستری کشور همواره با اتکا بر استقلال نهاد وکالت و پایبندی بر شرافت شغلی خود، در پی تضمین حقوق شهروندان و کسب موفقیت های ایران عزیز در مجامع حقوقی و مراجع قضایی بین المللی بوده‌اند. امیدوارم که با حضور آن جناب و هیأت‌رئیسۀ محترم مجلس یازدهم شاهد وضع قوانینی مترقی در راستای توسعه کشور، تضمین حق دفاع مردم و تقویت استقلال کانون وکلا باشیم.

کانون وکلای دادگستری مرکز آمادگی خود را جهت همکاری در اجرای وظایف قانونی مجلس ازجمله تهیۀ طرح‌های قانونی اثرگذار، ارائۀ نظریات کارشناسی و مشاوره به هیأت ‌رئیسۀ و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اعلام می‌ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا