اخبارویژه

حداکثر نیمه دوم خرداد؛ موعد انتخابات کانون وکلای مرکز

عضو هيات نظارت بر انتخابات سي و يكمين دوره هيات مديره كانون وكلاي دادگستري مركز خبر داد

وکلاپرس ـ انتخابات کانون وکلای مرکز حداکثر تا نیمه دوم خرداد برگزار خواهد شد.

آرش صادقیان، عضو هیات نظارت بر انتخابات سی و یکمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در فایل تصویری منتشر شده در کانال کانون وکلای مرکز، به انتشار جزئیاتی درخصوص انتخابات هیات مدیره پرداخت.

او ضمن اظهار تاسف بابت درگذشت نوابه اسپهبدی، عضو هیات نظارت بر انتخابات، در خصوص زمان برگزاری انتخابات هیات مدیره کانون وکلای مرکز گفت: متاسفانه به علت شرایط کشور تاکنون امکان برگزاری انتخابات فراهم نشده است و مجددا از وزارت بهداشت جهت امکان یا عدم امکان برگزاری انتخابات استعلام گرفته و منتظر پاسخ هستیم.

در هر حال اگر بخواهیم واقع بینانه برخورد کنیم، انتخابات حداکثر تا نیمه دوم خرداد برگزار خواهد شد مگر اینکه اتفاق دیگری بیفتد.

صادقیان درمورد امکان انتخابات الکترونیکی از طریق حضور هیات عمومی در محل اظهار کرد: مسئله مهمی که وزارت بهداشت نیز بر آن تاکید دارد، جلوگیری از برگزاری اجتماعات است لذا مشکل، حضور افراد است و این حیث، الکترونیکی شدن ورق رای فرقی با پر کردن ورق توسط افراد ندارد.

او برگزاری انتخابات به صورت برخط و بدون ایجاد اجتماعات را دشوار دانست و گفت: از یک سو احراز هویت ممکن نیست و از سوی دیگر بر اساس مقررات قانونی انتشار آگهی مستلزم قید ساعت و محل حضور است.. پذیرش این شیوه به‌معنای کنار گذاشتن قانون است و مجاز نیست که شیوه قانونی و رایج گذشته کنار گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: انتخابات الکترونیک و آنلاین

فایل تصویری سخنان آرش صادقیان را در زیر مشاهده کنید:

توضیحات آرش صادقیان در خصوص انتخابات کانون مرکز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا