یادداشت

رپرتاژ آگهی در وکلاپرس چگونه است؟ چه تأثیری در برندسازی برای وکیل دادگستری دارد؟

شاید بتوان پایگاه خبری وکلاپرس را تنها رسانه مجوز دار از وزارت ارشاد دانست که به صورت تخصصی در زمینه پوشش جامع و سریع اخبار نهاد وکالت و وکلای دادگستری فعالیت می‌کند.

در طول فعالیت پنج ساله این پایگاه خبری، وکلاپرس با استقبال خوب وکلای دادگستری، مدیران نهاد وکالت، اساتید حقوقدان، دانشجویان و دیگر علاقه مندان روبرو شده است.

بیشتر بخوانید:

حضور وکلاپرس در شبکه‌های اجتماعی

حضور وکلاپرس در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام ( قریب به ۱۰۰ هزار عضو )، تلگرام ( قریب به ۱۹ هزار عضو )، توییتر، فیسبوک، ایتا، بله و سروش از جمله ویژگی‌های این رسانه صنفی است.

این امر موجب شده است تا تعامل با وکیل دادگستری و مخاطبین، بر متکلم وحده و یک طرفه بودن چربیده و افکار عمومی مخاطبان و وکلای دادگستری به راحتی قابل بررسی باشد.

استفاده از خدمات رپرتاژ آگهی یکی از راه هایی مؤثر و پایا برای وکیل دادگستری و نامزدهای انتخابات کانون‌ وکلای دادگستری است.

انتشار مطلب در وکلاپرس از یک سو موجب تقویت اعتبار برند حرفه‌ای وکیل خواهد بود و از سوی دیگر قدم هوشمندانه‌ای برای ارائه برنامه‌های کاربردی به منظور کسب کرسی هیأت مدیره کانون‌های وکلای دادگستری است.

برای اطلاع بیشتر از هزینه‌ تبلیغات در پایگاه خبری وکلاپرس با شماره ۰۹۲۰۳۱۴۷۰۴۳ تماس بگیرید.

پرسنال برندینگ ( PERSONAL BRANDING ) چیست؟

 ظاهراً تام پیترز نخستین کسی است که اصطلاح برند شخصی را در مقاله و یادداشت‌های خود استفاده کرده است.(دانلود فایل PDF مقاله تام پیترز). این مقاله در سال ۱۹۹۷ در FastCompany منتشر شد و معمولاً انتشار آن را تولد مفهوم پرسونال برندینگ در نظر می‌گیرند.

به نقل از متمم، تام پیترز مهم‌ترین کاربرد برندسازی شخصی را رشد و پیروزی در دنیای حرفه و کسب و کار می‌داند و تلاش برای پرسونال برندینگ را مترادف با تلاش برای رشد و موفقیت شغلی و طی کردن سریع‌تر مسیر شغلی در نظر می‌گیرد.

در پرسنال برندینگ نام شماست که به عنوان برند شناخته شده می‌درخشد و در بین مخاطبان اعتبار کسب می‌کند. ضمن اینکه برندسازی شخصی باعث می‌شود مانند برندسازی تجاری درآمد شما از نام و اعتبار برندتان باشد. شما می‌توانید با برندسای شخصی ذهنیت مخاطبان را نسبت به خودتان هدایت کنید و روی آنها نفوذ داشته باشید.

با توجه به این توضیحات، معقول به نظر می‌رسد است کسانی مانند پزشکان، وکلا، فریلنسرها و … به پرسونال برندینگ به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت نگاه کنند و برای آن وقت گذاشته و برنامه ریزی کنند.

در همین راستا پایگاه خبری وکلاپرس درصدد است با بهره‌گیری از تیم حرفه‌ای تحریریه و با استفاده از پتانسیل شبکه‌های اجتماعی راه برندسازی را برای وکیل دادگستری را هموارتر از گذشته کرده و پاسخگوی نیاز وکلای دادگستری در این زمینه بوده باشد:

جزئیاتی درباره آگهی در وکلاپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا