اخبار صنفیویژه

۸ کانون از مجموع ۲۶ کانون وکلای دادگستری پروانه کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت ۹۹ را صادر کرده‌اند

وکلاپرس-  دکتر جعفر کوشا (رییس اسکودا) با انتشار تصویری از وضعیت صدور پروانه‌ کارآموزان وکالت در صفحه اینستاگرامی خود از روند صدور پروانه کارآموزی وکالت در اغلب کانون‌ها اعلام رضایت کرد.

به گزارش وکلاپرس، بر اساس اعلام دکتر جعفر کوشا، رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، تاکنون ۸ کانون وکلای دادگستری از میان ۲۶ کانون سراسر کشور پروانه کارآموزی وکالت کلیه پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت ۹۹ را صادر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

کانون های وکلای دادگستری آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، قزوین، قم، کرمانشاه، گلستان و مرکزی هشت کانونی هستند که پروانه کارآموزی پذیرفته شدگان آزمون وکالت سال ۱۳۹۹ را صادر کرده اند. کانون وکلای منطقه فارس نیز برای پذیرفته شدگان سهمیه آزاد آزمون وکالت ۹۹ پروانه کارآموزی صادر کرده است.

 رییس اسکودا: خوشبختانه روند صدور پروانه کارآموزی وکالت در اغلب کانون‌ها در مرحله مناسبی است
رییس اسکودا: خوشبختانه روند صدور پروانه کارآموزی وکالت در اغلب کانون‌ها در مرحله مناسبی است

دکتر جعفر کوشا (رییس اسکودا) با انتشار تصویر بالا در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

در روزهای گذشته پیام‌های زیادی از پذیرفته‌شدگان آزمون سال نود و نه در خصوص فرایند صدور پروانه کارآموزی در کانون‌های مختلف استانی داشتم.

در راستای پاسخ به دغدغه این عزیزان، دیروز و امروز در مکالمه با روسای کانون‌های وکلا در تک تک استان‌های کشور، وضعیت صدور پروانه کارآموزان را پیگیری و استعلام کردم.

روند صدور پروانه در هر یک استان‌ها در جدول فوق درج شده است. خوشبختانه در اغلب کانون‌ها کار در مرحله مناسبی است و به نظر می‌رسد در مدت زمان کوتاهی به سرانجام برسد.

خوشحالم که در بستر شبکه‌های اجتماعی، امکان ارتباط بی‌واسطه بنده با همکاران وکیل در سراسر کشور وجود دارد و می‌توانم از نظرات و دیدگاه‌های آنان بهره ببرم و تا حد امکان پیگیر دغدغه‌ها و سوالات‌شان باشم.

 لازم به ذکر است نتایج آزمون وکالت روز ۲ شهریور منتشر شد و تا کنون ۸ کانون وکلای دادگستری (از ۲۶ کانون) پروانه وکالت کلیه پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت ۹۹ را صادر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

منبع: اینستاگرام دکتر کوشا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا