اخبار کانون هاویژه

نشست هیأت عمومی کانون وکلای مرکز در سالن همایش دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد

وکلاپرس- نشست هیات عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز روز گذشته ۱۲ شهریور ماه، با حضور وکلای این کانون در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش وکلاپرس نشست هیات عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز در اعتراض به مصوبات اخیر مجلس که در ابتدا قرار بود ۷ شهریور برگزار شود، روز گذشته برگزار شد.

در این جلسه رییس کانون وکلای مرکز و نواب رئیس گزارشی از عملکرد هیات مدیره در خصوص طرح ها و مصوبات اخیر مجلس ارائه دادند. سخنرانی دکتر محمود کاشانی، پرسش و پاسخ و امضای طومار و بیانیه نیز از برنامه های این نشست عمومی بوده است.

بیشتر بخوانید:

‫۱۳ دیدگاه ها

  1. سلام
    این طرح مجلس به مزاج این آقایان کانون وکلا و مشاوران حقوقی خوش نیامده …!
    چون می‌ترسند این انحصاری بودن را مجلس از چنگشان در بیاره..‌.، لذا دست مجلس درد نکنه که با این طرح میخواهد این مافیای حقوق رو که سالهاست در انحصار یک مشت منفعت طلب خاص است ، متلاشی کند.

    1. حقوقدان؟! حقوقدان امثال مرحوم علامه دکتر محمد جعفر جعفری لنگرودی و دکتر امیر ناصر کاتوزیان و دکتر سید حسین صفایی هستند! جنابعالی خیلی خیلی باشی حقوق خوان نه حقوقدان!
      موفق و پیروز باشید.

  2. بنده موکل هستم و از وکیلم در کانون وکلا اهواز شاکی شدم در مورد تبانی با طرف دعوا، درخصوص آن مطالبه جعل کرده بود که اقدام وکیلم اصلا غیر قانونی بوده بجای که اقدام کند درقبال ملکم آنهم طبق حکم برام صادره از دادگاه تجدید نظر ولی متاسفانه مقابل استدلال برام رسیده اقدام حق نکرده، وهمچنین استنادی دارم از وکیلم و طبق استناد کلی و استدلال واصله به وکیلم و کلی دلایل در شکایت مطرح شده است

    و به این خاطر شاکی شدم در کانون وکلا از وکیلم، شکایتم مورخ دیماه ۱۴۰۱ تحویل کانون وکلا دادم ولی متاسفانه تا حالا رسیدگی به شکایتم نشده است.

    1. ببین آخه اگه شکایتت هم اینجوری نوشتی مثل کامنت اینجات، منم متوجه نشدم چی گفتی اونام متوجه نشدن که رسیدگی کنن، ندید و چشم بسته میگم شکایتت واهی هست

    2. به خدا من بیش از ده بار کامنت این دوست عزیز که فرمودند از وکیلشون شکایت کردن رو خوندم چیزی متوجه نشدم لطفا یک نفر استفساریه بنویسه برای مخاطبان دیگر این متن .

  3. یعنی کل استقلال نگرانی این کانون و این وکلا کروات هست؟ اینا همه شون جمع شدن بنر دست گرفتن با کروات شال گردن که بگن ما استقلال حقوقی به سبک غربی میخوایم؟پس مجلس شورای اسلامی بیخود پیگیر کار اینا نشده که کمیسیون بازرسی براشون تشکیل داده اصلا اینا انگار تو باغ نیستن که اینجا جمهوری اسلامی ایران هست نه اتحادیه اروپا چیه این وضعیت؟کدوم ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی تو کشور ما کارکنانش بدون شئونات اسلامی در محل کار حاضر به خدمت میشن که اینا با کروات امدن؟رسما کانون وکلا رو کردن خونه خاله برای خودشون خودشون حقوقدان هستند میدونن در کشور اسلامی احکام اسلامی در تمامی قانون کشور اجرا میشه ولی خودشون بر خلاف احکام اسلامی عمل می‌کنند خب اگر نمی‌تونید یا سخته براتون شئونات و احکام اسلامی رو داخل کشور رعایت کنید میتونید با مهاجرت به کشور غیر اسلامی کار خودتون رو راحت کنید و اونجا به کار مشغله خودتون برسید هر کشوری قانون خودش رو داره شما که نمیتونی توی فرهنگ اسلامی و کهن فارسی ایران فرهنگ غربی رو بیاری برای خودت سلیقه ایی اجرا کنی برادر اینجا ایرانه ایران🙌🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا