اخبار کانون ها

کانون وکلای همدان روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است

وکلاپرس- با تصمیم هیات عمومی کانون وکلای دادگستری همدان در جلسه امروز این نهاد، این کانون در اعتراض به مصوبات مجلس، شنبه و یک شنبه تعطیل خواهد بود.

به گزارش وکلاپرس تعطیلی کانون های وکلای دادگستری در اعتراض به مصوبات اخیر مجلس پس از کانون البرز و کرمانشاه، به کانون وکلای همدان رسیده است.

طبق اعلام روابط عمومی کانون وکلای دادگستری همدان جلسه فوق العاده هیات عمومی کانون وکلای دادگستری استان همدان با موضوع بررسی مسائل پیرامون جامعه وکالت علی الخصوص مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه یکم شهریور ساعت یازده ظهر در مجتمع فرهنگی ولیعصر واقع در خیابان میرزاده عشقی بالاتر از سه راه شکریه برگزار شد.

بر اساس اخبار واصله نتیجه و خروجی این جلسه تعطیلی دو روزه کانون وکلای همدان بوده است.

بیشتر بخوانید:

در همین راستا نایب رئیس کانون وکلای همدان در حساب توییترش خبر داد:

«مجمع عمومی کانون وکلای دادگستری همدان در اعتراض به مصوبه اخیر مجلس به پیشنهاد تعطیلی کانون در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی رای مثبت داد.»

با این وجود وکلاپرس از فواید احتمالی چنین اقدامی که مشابه آن از سوی کانون البرز و کرمانشاه نیز اجرا شده، بی خبر است.

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام احسنت و هزاران احسنت بر مجلس جهادی و انقلابی و شیرمردان طراحان این طرح که پوزه کانون های وکلا را به خاک مالوندن درود بر شما ،،،و اما این سوال مطرح است که تعطیل کردن کانون های وکلا کاری غیر قانونی و باید در برابر قانون جوابگو باشن،،و بازهم میگویم درود بر کلیه نمایندگان مجلس که به این طرح رای دادن و این بت استقلال کانون ها را شکستن،،درودتان باد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا