اخبار کانون هاویژه

کانون وکلای مرکز در ساخت سریال «بهشت تبهکاران» مشارکت می‌کند

وکلاپرس هیأت‌مدیره کانون وکلای مرکز روز گذشته کلیات مشارکت این کانون در ساخت سریال «بهشت تبهکاران» را تصویب کرده است.

به گزارش وکلاپرس، هیأت مدیره کانون وکلای مرکز در جلسه اخیر خود مشارکت در ساخت یک سریال به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی را تصویب کرده است.

بر اساس متن منتشر شده از صورت جلسه هیأت مدیره، هیأت مدیره مشارکت در ساخت سریال «بهشت تبهکاران» با محوریت خدمات وکلای دادگستری را تصویب کرده است:

هیأت‌مدیره کلیات مشارکت کانون وکلای دادگستری مرکز در ساخت سریال «بهشت تبهکاران» با محوریت خدمات وکلای محترم را تصویب کرد.

این فیلم به کارگردانی جناب آقای مسعود جعفری‌جوزانی ساخته می‌شود.

جزییات منتشر شده درباره بهشت تبهکاران

با جست و جوی نام سریال مذکور در اینترنت اطلاعات بسیار مختصری راجع به این اثر که از آن به عنوان جدیدترین اثر مسعود جعفری جوزانی نام برده شده، یافت می‌شود.

در برخی از سایت‌ها بهشت تبهکاران با عنوان فیلم معرفی شده است که مراحل اخذ مجوز فیلم‌نامه آن در سال ۹۸ اخذ و پیش تولید آن در اردیبهشت ۱۳۹۹ شروع شده است.

بیشتر بخوانید: گفتگو با روح‌الله شمشیری؛ وکیل و سازنده فیلم کوتاه «تسخیری» و مستند «وکالت و کانون وکلا»

از فتح الله جعفری جوزانی و علی قائم مقامی به عنوان تهیه کنندگان این اثر نام برده‌ شده است.

حوادث داستانی سریال «بهشت تبهکاران» در فضای سال ۱۳۲۹ شکل می‌گیرد؛ بر اساس فیلنامه در این سال احمد دهقان نماینده مجلس، روزنامه نگار و مدیر تئاتر نصر، توسط حسن جعفری در خیابان لاله‌زار تهران به قتل می‌رسد. همچنین در این اثر هنری به بخشی از وقایع ملی شدن صنعت نفت نیز پرداخته می شود.

بیشتر بخوانید:

اگرچه بر اساس اطلاعات بسیار مختصری که از داستان این سریال یا فیلم منتشر شده است، وکلای دادگستری محوریتی در آن ندارند، لیکن کارگروه منتخب هیأت‌مدیره کانون وکلای مرکز برای بررسی محتوای فیلم‌نامه به این تشخیص رسیده‌اند که در اثر مذکور خدمات وکلای دادگستری نقش محوری دارد.

 جزییات جدیدی درباره مستند «وکیل» در کانون وکلای مرکز منتشر نشده است

پیش از این دکتر عبدالله سمامی، نایب رییس کانون وکلای دادگستری مرکز،  از ساخت فیلم مستند «وکیل» با محوریت ساختار کانون های وکلا به ویژه کانون مرکز و عملکرد آن ها درخصوص موضوعات و مضامین مختلف و… خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: سازنده و بودجه ساخت مستند «وکیل» مشخص شد

اگرچه هیچ خبر جدید درباره فرآیند و مراحل ساخت این مستند منتشر نشده و مشخص نیست شروع ساخت این اثر کلید خورده است یا خیر، اما قرار بود این مستند با بودجه ۴۵۰ میلیون تومانی توسط ارسلان طریقتی و با نظارت و تأیید غلامرضا پنج ‌تن ‌طوسی ساخته و به نمایش گذاشته شود.

یک دیدگاه

  1. فیلم خوبی میشه تمام عوامل کلی زحمت کشیدن ولی متسفانه دست مزد عوامل پرداخت نکردن تا امرز که ۲۸ تیره ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا