اخبار

وکیل مدافع الهه محمدی: جلسه دادگاه مثبت پیش رفت

وکلاپرس- جلسه دادگاه الهه محمدی خبرنگار روزنامه هم میهن امروز مورخ ۸ خرداد ماه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برگزار شد.

به گزارش وکلاپرس شهاب میرلوحی وکیل مدافع این روزنامه نگار که حدود ۲۴ ساعت قبل از جلسه دادگاه اجازه ملاقات با موکل خود را داشته است، از روند برگزاری این جلسه اظهار رضایت کرد.

الهه محمدی و نیلوفر حامدی خبرنگاران روزنامه های هم میهن و شرق به اتهام «همکاری با دولت متخاصم امریکا، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام» حدود ۸ ماه است که در بازداشت موقت به سر می برند.

طبق اعلام  مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در آخرین نشست خبری اش،  قرار بود دادگاه خبرنگاران بازداشتی هم میهن و شرق، هشتم و نهم خرداد ماه برگزار شود.

جلسه امروز از جهت دفاعیات موکل به شکل مثبتی پیش رفت

شهاب میرلوحی وکیل مدافع الهه محمدی در بیان جزئیات این جلسه دادگاه تنها به گفتن این جمله که «جلسه امروز از جهت دفاعیات موکل به شکل مثبتی پیش رفت» بسنده کرده است.

هنوز جزئیات بیشتری از این جلسه مشخص نیست و فردا نیز شاهد برگزاری جلسه دادگاه نیلوفر حامدی خبرنگار شرق خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

وکلای این دو رونامه نگار چه کسانی هستند؟

محمد حسین آجرلو، همسر نیلوفر حامدی در خصوص وکلای این دو رونامه نگار  در حساب توئیترش اعلام کرده است: آقای جواد گودرزی وکیل مشترک نیلوفر و الهه؛ خانم پرتو برهانپور وکیل نیلوفر حامدی؛ آقای شهاب میرلوحی وکیل الهه محمدی هستند

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا