اخبار

وکیل استور: فروش تقویم وکلا سال ۱۴۰۲ در مدل های مختلف آغاز شد!

به رسم هر ساله فروشگاه وکیل استور در دی ماه اقدام به تامین تقویم های سال جدید میکند که تمامی وکلای دادگستری از سراسر کشور میتوانند تقویم وکلا سال ۱۴۰۲ را در مدل های مختلف و در رنگبندی جذاب به صورت اینترنتی خریداری کنند.

از آنجایی که وکلا از دی ماه هر سال باید اقدام به تنظیم اوقات پرونده موکلین خود در سال جدید کنند به همین دلیل ضروی است که زودتر به تقویم وکیل سال ۱۴۰۲ دسترسی داشته باشند. آیا یک وکیل پرکار برای ثبت اوقات موکلین خود نباید زودتر یک تقویم سال جدید داشته باشد؟

تقویم وکلا سال ۱۴۰۲ به گونه ای توسط فروشگاه وکیل استور عرضه شده است که تمامی وکلای عضو کانون وکلای دادگستری و همچنین وکلای مرکز وکلا قوه قضائیه بتوانند بدون هیچ مشکلی تقویم وکیل سال ۱۴۰۲ را در مدل و رنگ دلخواه خود خریداری کنند.

استفاده از تقویم برای تنظیم اوقات برای کارآموزان وکالت نیز بسیار ضروری است که بتوانند از همین حالا با کمک وکیل سرپرست خود به صورت صحیح و کاربردی از تقویم وکلا سال ۱۴۰۲ استتفاده کنند و تجربه لازم را به دست بیاورند زیرا به گفته یکی از بزرگان عرصه وکالت سرمایه یک وکیل زمانی است که به موکلین خود اختصاص میدهد.

در فروشگاه وکیل استور مدل های متنوع تقویم سال جدید در رنگبندی بسیار جذاب موجود میباشد که در ادامه یک به یک آن ها را معرفی میکنیم تا بهترین انتخاب را برای خرید تقویم وکلا سال ۱۴۰۲ داشته باشید.

تقویم وکلا سال ۱۴۰۲ – جلد شومیز

تقویم جلد شومیز یکی از مدل تقویم هایی است که اکثر مراکز استان ها برای وکلای خود سفارش میدهند و چون این تقویم وزن سبک تر و همچنین قیمت مناسب تری نسبت به سایر مدل های تقویم دارد، اکثر وکلا با این مدل تقویم وکیل سال ۱۴۰۲ آشنا هستند.

به دلیل اینکه تقاضا برای خرید تقویم جلد شومیز بسیار زیاد میباشد، اگر میخواهید که رنگ دلخواه این تقویم را داشته باشید هرچه سریع تر تا موجودی آن رنگ تمام نشده است، تقویم مورد نظرتان را از فروشگاه وکیل استور ثبت سفارش کنید. قیمت این تقویم در حال حاضر ۹۰ هزار تومان است و در ۵ رنگ بسیار زیبا قابل سفارش میباشد.

صفحات تقویم وکلا سال ۱۴۰۲ – جلد شومیز از جنس خارجی به رنگ زرد میباشد که حرکت قلم بر روی آن کار را برای نوشتن اوقات وکلا بسیار راحت کرده است. همچنین سایز این تقویم ۱۷ * ۱۰ سانتی متر است.

تقویم وکلا سال 1402 – جلد شومیز

تقویم وکلا سال ۱۴۰۲ – جلد شومیز

تقویم وکیل سال ۱۴۰۲ – جلد گالینگور

تقویم وکیل سال ۱۴۰۲ – جلد گالینگور با همان طراحی داخلی تقویم جلد شومیز میباشد اما با این تفاوت که لبه های تقویم جلد گالینگور بر خلاف جلد شومیز ( که چسبی هستند ) دوخته شده است و به همین دلیل تقویم جلد گالینگور دوام بسیار بیشتری دارد و در اصطلاح به آن جلد سخت میگویند.

تقویم وکلا سال ۱۴۰۲ – جلد گالینگور در حال حاضر در فروشگاه وکیل استور موجود میباشد و شما میتوانید این تقویم را در ۵ رنگ بسیار جذاب با قیمت استثنائی ۱۲۰ هزار تومان ثبت سفارش کنید. سایز این تقویم به مانند تقویم جلد شومیز ۱۷ * ۱۰ سانتی متر میباشد و صفحات آن از جنس خارجی زرد رنگ است.

تقویم وکیل سال 1402 – جلد گالینگور

تقویم وکیل سال ۱۴۰۲ – جلد گالینگور

سالنامه حقوقی وکلا ۱۴۰۲ – سایز بزرگ

شاید شما از آن دست وکلایی هستید که به فضای بیشتری برای ثبت اوقات روزانه خود نیاز دارید، پس در این صورت سالنامه حقوقی وکلا ۱۴۰۲ – جلد بزرگ بهترین انتخاب برای شما میباشد. سایز این تقویم وکیل ۱۹ * ۱۰ سانتی متر است که باعث میشود تا فاصله میان خطوط بیشتر شده نوشتن و خواندن راحت تر شود.

ذکر این نکته لازم است که در این تقویم به جای استفاده از برگه های زرد خارجی از صفحات جنس خارجی با رنگ سفید استفاده شده است. در حال حاضر این تقویم در ۵ رنگ و به قیمت ۱۴۰ هزار تومان در فروشگاه وکیل استور قابل سفارش میباشد.

سالنامه حقوقی وکلا 1402 – سایز بزرگ

سالنامه حقوقی وکلا ۱۴۰۲ – سایز بزرگ

تقویم کانون وکلای دادگستری مرکز سال ۱۴۰۲

تقویم کانون وکلای دادگستری مرکز سال ۱۴۰۲ از جنس جلد شومیز میباشد اما با این تفاوت که سطح آن به صورت برجسته و مشابه چرم کروکدیل است که به همین دلیل این تقویم وکلا سال ۱۴۰۲ بسیار زیبا تر از تقویم سال ۱۴۰۱ میباشد.

تمامی وکلای کانون مرکز و همچننین سایر مراکز کانون وکلای دادگستری میتوانند این تقویم بسیار زیبا را در ۵ رنگ و به قیمت بسیار استثنائی ۷۵ هزار تومان از فروشگاه وکیل استور به صورت اینترنتی خریداری کنند.

تقویم با لگوی کانون وکلای دادگستری پر فروش ترین تقویم وکلا سال ۱۴۰۲ در فروشگاه وکیل استور میباشد و اگر شما میخواهید که این تقویم را در رنگ دلخواه تان داشته باشید، نباید به هیچ عنوان زمان را از دست بدهید و همین حالا به صورت اینترنتی این تقویم را سفارش دهید.

تقویم کانون وکلای دادگستری مرکز سال 1402
تقویم کانون وکلای دادگستری مرکز سال ۱۴۰۲

فروشگاه وکیل استور اولین و تنها فروشگاه اینترنتی تامین کننده ملزومات مورد نیاز وکلا در ایران میباشد که تا به امروز با بیش از ثبت ۲۰۰۰ فاکتور خدمت رسان وکلای سراسر کشور بوده است. برای اطلاعات بیشتر به سایت فروشگاه وکیل استور مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۲۲۳۹۲۷۶۱۹ تماس بگیرید.

منبع: فروشگاه اینترنتی وکیل استور

‫۲ دیدگاه ها

  1. بدون شک تقویم برای تمامی وکلا یکی از مهم ترین ملزومات هست اما با توجه به تنوع سلایق مدل های متفاوت تقویم وکلا میتونه به وکلا حق انتخاب بده که تقویم دلخواه خودشونو داشته باشن، چیزی که تا به امروز فقدانش حس میشد و همه وکلای کانون تقویم یک شکل و بی کیفیت داشتند.

  2. بسیار ممنون از شما و فروشگاه وکیل استور که به خاطر مقاله مفیدتون که باعث شد بالاخره تقویم وکلا سال ۱۴۰۲ رو پیدا و خریداری کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا