اخبار کانون ها

واکنش‌ها به دادنامه دادگاه عالی انتظامی قضات در خصوص اعضای هیات مدیره کانون وکلای مرکز

وکلاپرس- پس از انتشار گزارش‌هایی از بازگشت سه عضو اصلی معلق هیأت مدیره کانون وکلای مرکز به جمع مدیران این نهاد، سخنگوی کانون وکلای دادگستری مرکز، این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش وکلاپرس، برخی رسانه‌های صنفی مدعی شدند روز ۱۶ اسفند دادنامه جدیدی از سوی دادگاه عالی انتظامی قضات پیرامون اعضای معلق هیات مدیره کانون وکلای مرکز صادر شده است که بر اساس آن سه عضو تعلیق شده مجددا به ترکیب هیات مدیره این کانون بازگشته‌اند.

بر اساس دادنامه ادعایی، سه نفر از پنج عضو منتخب هیأت مدیره کانون وکلای مرکز که بر اساس دادنامه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ دادگاه عالی انتظامی قضات از حضور در جمع مدیران این نهاد محروم شده بودند، عضویت ایشان در هیأت مدیره از حالت تعلیق خارج شده است.

بر این اساس، وکیل التفات سنائی، سهیل طاهری و محمد تقی غفاری فردویی که در انتخابات سی و دوم کانون مرکز به عنوان نفرات پنجم تا هفتم انتخاب شده بودند، مجددا به جمع مدیران این نهاد بازگشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

حجتی: تأخیر در ابلاغ دادنامه قابل توجیه نیست

این خبر با واکنش ها و بازخوردهای فراوانی در بین مدیران نهاد وکالت به همراه بود و در همین راستا وکیل مهدی حجتی عضو سابق هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در واکنش به این خبر نوشت:

حسب مسموعات موثق دادنامه صادره از شعبه اول دادگاه عالی انتظامی قضات در خصوص اعضای هیأت مدیره دوره سی و یکم کانون وکلای دادگستری مرکز امروز صبح به کانون واصل گردیده است. جالب آنکه بسیاری از همکاران به جز ذی نفعان دادنامه صادره از مفاد آن مطلع اند.

بی تردید ابلاغ دادنامه به ذی نفعان آن در روز جاری در زمره حقوق اعضای هیأت مدیره دوره سی و یک بوده و تأخیر در ابلاغ آن با هیچ دستاویزی قابل توجیه نیست.

تکذیب صدور دادنامه توسط صدری خانلو و حبیب زاده

همچنین وکیل علی یار احمدی عضو فعلی هیات مدیره نیز به نقل از صدری خانلو و حبیب زاده در استوری اینستاگرامش نوست:

آقایان صدری خانلو و حبیب زاده مومن اعلام داشتند: امروز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ دادنامه ای از دادگاه عالی انتظامی قضات در خصوص اعضای محترم هیات مدیره دوره ۳۱ به کانون ارسال نگردیده است

والله اعلم

سخنگوی کانون وکلای دادگستری مرکز: هیچ دادنامه ای به کانون مرکز واصل یا ابلاغ نشده است

در نهایت وکیل مهران عبدی به عنوان سخنگوی کانون وکلای دادگستری مرکز در استوری اینستاگرامش صدور این دادنامه را تکذیب کرده و نوشت:

اطلاع رسانی و شفافیت

به استحضار همکاران ارجمند می رساند اخبار مرتبط با ابلاغ دادنامه دادگاه عالی انتظامی قضات پیرامون تعیین تکلیف اعضای محترم هیات مدیره (دوره (۳۱) کانون مرکز موثق نبوده و تا این لحظه هیچ دادنامه ای به کانون مرکز واصل یا ابلاغ نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا