اخبار بین المللی

هفتاد و ششمین همایش سالیانه اتحادیه بین المللی وکلا در مکزیکو سیتی برگزار می شود

وکلاپرس- کنفرانس سالیانه اتحادیه بین المللی وکلا IBA امسال در تاریخ ۲۵ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳، در شهر مکزیکو سیتی، پایتخت کشور مکزیک برگزار می شود.

به گزارش وکلاپرس، اتحادیه بین المللی وکلا به عنوان معتبرترین سازمان بین‌الملل غیر دولتی در زمینه حرفه وکالت از اجتماع وکلا و کانون‌های وکلای دادگستری مستقل در سراسر جهان پدید آمده است.

هر ساله اتحادیه بین المللی وکلا (International Bar Association) ک گردهمایی عظیم از وکلای سراسر دنیا برای توسعه و نشر اطلاعات حقوقی تخصصی بین المللی را برگزار می کند.

همایش سال گذشته این نهاد به میزباین پاریس برگزار شد و امسال نیز قرار است در مکزیک (مکزیکو سیتی) که بین ایالات متحده آمریکا و آمریکای جنوبی واقع شده است، برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

هزینه ثبت نام هفتاد و ششمین همایش سالیانه اتحادیه بین المللی وکلا

بر اساس اطلاعات منتشره در صفحه ثبت نام برای شرکت در این همایش، امکان ثبت نام اینترنتی تا جمعه پیش رو (۳۰ آگوست) فراهم است و پس از این تاریخ رزرو کنفرانس فقط در محل امکان پذیر خواهد بود و هزینه رزرو بالاتری اعمال می شود.

همچنین اعلام شده است که هر نماینده می تواند یک میهمان (همراه با پرداخت هزینه) به همراه داشته باشد. هزینه ثبت نام برای حضور در پنجاه و ششمین کنفرانس سالیانه کانون بین المللی وکلا  ۳۳۹۵ دلار اعلام شده است که در صورت ثبت نام حضوری این مبلغ تا ۴۵۰۰ دلار نیز افزایش می یابد.

هزینه ثبت نام هفتاد و ششمین همایش سالیانه اتحادیه بین المللی وکلا
هزینه ثبت نام هفتاد و ششمین همایش سالیانه اتحادیه بین المللی وکلا

آدرس اعلام شده برای برگزاری جلسات و برنامه ها

آدرس برگزاری جلسات کاری، ناهارهای عمومی و …در مرکز سیتی‌بانامکس (Centro Citibanamex) به آدرس زیر اعلام شده است:

Centro Citibanamex
Av. del Conscripto 311, Lomas de Sotelo, Hipódromo de las Américas, Miguel Hidalgo,
۱۱۶۱۰ Ciudad de México, CDMX, Mexico

لینک اطلاعات بیشتر و ثبت نام:

https://www.ibanet.org/Mexico٢٠٢۴/attending

مکزیک که بین ایالات متحده آمریکا و آمریکای جنوبی واقع شده است، تاریخی غنی دارد و بزرگترین کشور اسپانیایی زبان در جهان است.

این کشور با جمعیتی نزدیک به ۱۳۰ میلیون نفر، تاریخ و تنوع فرهنگی غنی و منابع طبیعی فراوان دارد و یکی از ۱۵ اقتصاد بزرگ جهان و دومین اقتصاد بزرگ و مرکز مالی مهم در آمریکای لاتین است.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا