بخشنامه

نحوه فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در زمان اعلام تعطیلی به صورت فوق‌العاده و خارج از تعطیلات رسمی

وکلاپرس- دفاتر خدمات الکترونیک قضائی در مواردی که تعطیلی به صورت فوق العاده مقید به «ادارات دولتی» باشد، میتوانند نسبت به تعطیل نمودن دفتر اقدام نمایند.

به گزارش وکلاپرس، قائم مقام و معاون خدمات الکترونیک قضایی در نامه ای خطاب به معاونان و سرپرستان محترم فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری های سراسر کشور، نحوه فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در زمان اعلام تعطیلی به صورت فوق‌العاده و خارج از تعطیلات رسمی را ابلاغ کرد.

بر این اساس در زمان تعطیلی به صورت فوق العاده و خارج از تعطیلات رسمی، در مواردی که استانداری ها تعطیلی ادارات دولتی و بخش خصوصی را اعلام کنند، این تعطیلی شامل دفاتر خدمات الکترونیک قضائی خواهد بود و در صورتی که فقط «ادارات دولتی» قید شود، دفاتر خدمات الکترونیک قضایی میتوانند با هماهنگی و اطلاع معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی استانها نسبت به تعطیل نمودن دفتر اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:

متن و تصویر نامه در ادامه آمده است:

تاریخ: ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
شماره: ۹۰۰۰/۲۲۶۱۱/۵۵۰
پیوست: ندارد

معاونان و سرپرستان محترم فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری های سراسر کشور

باسلام و احترام
با عنایت به مکاتبات برخی از معاونتهای محترم فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری ها درخصوص نحوه فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در مواردی که تعطیلی به صورت فوق العاده و خارج از تعطیلات رسمی اعلام میشود، به اطلاع میرساند در مواردی که استانداری ها تعطیلی ادارات دولتی و بخش خصوصی را اعلام مینمایند، این تعطیلی شامل دفاتر خدمات الکترونیک قضائی خواهد بود و در صورتی که فقط «ادارات دولتی» قید شود، دفاتر خدمات الکترونیک قضایی میتوانند با هماهنگی و اطلاع معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی استانها نسبت به تعطیل نمودن دفتر اقدام نمایند.

خواهشمند است دستور فرمایید مراتب به دفاتر آن استان اطلاع رسانی گردد.

اکبر ثقفیان
قائم مقام و معاون خدمات الکترونیک قضایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا