نحوه فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در زمان اعلام تعطیلی به صورت فوقالعاده و خارج از تعطیلات رسمی
وکلاپرس- دفاتر خدمات الکترونیک قضائی در مواردی که تعطیلی به صورت فوق العاده مقید به «ادارات دولتی» باشد، میتوانند نسبت به تعطیل نمودن دفتر اقدام نمایند.
به گزارش وکلاپرس، قائم مقام و معاون خدمات الکترونیک قضایی در نامه ای خطاب به معاونان و سرپرستان محترم فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری های سراسر کشور، نحوه فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در زمان اعلام تعطیلی به صورت فوقالعاده و خارج از تعطیلات رسمی را ابلاغ کرد.
بر این اساس در زمان تعطیلی به صورت فوق العاده و خارج از تعطیلات رسمی، در مواردی که استانداری ها تعطیلی ادارات دولتی و بخش خصوصی را اعلام کنند، این تعطیلی شامل دفاتر خدمات الکترونیک قضائی خواهد بود و در صورتی که فقط «ادارات دولتی» قید شود، دفاتر خدمات الکترونیک قضایی میتوانند با هماهنگی و اطلاع معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی استانها نسبت به تعطیل نمودن دفتر اقدام نمایند.
بیشتر بخوانید:
- بخشنامه سازمان ثبت اسناد درمورد استفاده از مرخصی ساعتی ایام شیردهی بانوان سردفتر و دفتریار
- بخشنامه معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص افزایش سقف حق التحریر سالانه هر دفترخانه از محل اسناد ارجاعی کمیسیون تقسیم اسناد دولتی
متن و تصویر نامه در ادامه آمده است:
تاریخ: ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
شماره: ۹۰۰۰/۲۲۶۱۱/۵۵۰
پیوست: ندارد
معاونان و سرپرستان محترم فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری های سراسر کشور
باسلام و احترام
با عنایت به مکاتبات برخی از معاونتهای محترم فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری ها درخصوص نحوه فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در مواردی که تعطیلی به صورت فوق العاده و خارج از تعطیلات رسمی اعلام میشود، به اطلاع میرساند در مواردی که استانداری ها تعطیلی ادارات دولتی و بخش خصوصی را اعلام مینمایند، این تعطیلی شامل دفاتر خدمات الکترونیک قضائی خواهد بود و در صورتی که فقط «ادارات دولتی» قید شود، دفاتر خدمات الکترونیک قضایی میتوانند با هماهنگی و اطلاع معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی استانها نسبت به تعطیل نمودن دفتر اقدام نمایند.
خواهشمند است دستور فرمایید مراتب به دفاتر آن استان اطلاع رسانی گردد.
اکبر ثقفیان
قائم مقام و معاون خدمات الکترونیک قضایی