اخبار بین المللیویژه

کنفرانس سالانه IBA از ۸ آبان در شهر میامی آمریکا برگزار خواهد شد+ هزینه ثبت نام

وکلاپرس ـ اتحادیه بین‌المللی وکلا (IBA) در درگاه رسمی خود اعلام کرد ثبت‌نام و نام‌نویسی حضور در همایش سالانه این نهاد شروع شده است و مرحله اول ثبت نام تا ۳۱ تیرماه (۲۲ جولای) ادامه خواهد داشت.

به گزارش وکلاپرس، کنفرانس IBA هر ساله با حضور تعداد زیادی از کانون‌های وکلای سراسر جهان، وکلای دادگستری و موسسات حقوقی برگزار شده و موضوعات تخصصی حرفه وکالت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اخیراً اتحادیه بین‌المللی وکلا در درگاه رسمی خود اعلام کرد ثبت‌نام در همایش سالانه این نهاد شروع شده است و ثبت نام تا ۳۱ تیرماه (۲۲ جولای) ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

در دو سال گذشته همایش سالانه این اتحادیه به علت پاندمی(همه گیری) ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار شده بود.

اگرچه از ۳۱ تیرماه به بعد(تا ۲۶ مهر) نیز امکان ثبت‌نام وجود دارد لیکن هزینه ثبت‌نام افزایش می‌یابد. همچنین امکان نام نویسی و شرکت برای اعضای غیر عضو در این نهاد بین المللی نیز وجود دارد.

هزینه ثبت نام برای اعضای IBA به شرح زیر است:

تاریخ برگزاری نشست اتحادیه بین‌المللی وکلا ۸ تا ۱۳ آبان (۳۰ اکتبر تا ۴ نوامبر) و مکان برگزاری آن شهر میامی ایالت فلوریدای آمریکا اعلام شده است.

لازم به ذکر است کانون وکلای مرکز یکی از اعضای هیأت مؤسس این نهاد بین المللی در سال ۱۹۴۷ بوده است؛ هرچند در دهه های گذشته در مدیریت این نهاد بین‌المللی اثر گذاری چندانی نداشته است.

اخبار مربوط به این نهاد خصوصی بین‌المللی را در لینک زیر ببنید:

اتحادیه بین‌المللی وکلا (IBA)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا