اخبار کانون هادسته‌بندی نشدهویژه

موافقت ستاد کرونا با برگزاری مجمع اسکودا

دکتر جلیل مالکی با انتشار تصویر پاسخ به استعلام کانون وکلای مرکز خبر داد

وکلاپرس- دکتر جلیل مالکی با انتشار تصویر نامه موافقت ستاد کرونا با برگزاری مجمع اسکودا ، از موافقت این ستاد با برگزاری مجمع عمومی اسکودا در تاریخ ۸ آبان خبر داد.

در حالی دو روز قبل، دکتر علی پزشکی نایب رییس و سرپرست موقت اسکودا نامه ای از ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران منتشر کرده بود که ضمن آن با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده در روز ۸ آبان به جهت ملاحظات بهداشتی مخالفت شده بود، امروز دکتر جلیل مالکی نامه دیگری از این ستاد منتشر کرد که در پاسخ به استعلام کانون وکلای دادگستری مرکز با برگزاری مجمع موافقت شده است.

پس از آنکه دکتر علی پزشکی از لغو برگزاری مجمع عمویم فوق العاده در روز ۸ آبان خبر داد، امیرحسین سجادیه بازرس اسکودا مخالفت خود با لغو یا تعویق برگزاری مجمع را اعلام کرده بود.

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده اسکودا در تاریخ ۸ آبان از آن جهت اهمیت دارد که دستور کار آن انتخاب رییس جدید اسکودا به عنوان جانشین دکتر مرتضی شهبازی نیا رییس مستعفی اتحادیه است.

دکتر ابراهیم کیانی نایب رییس دوم اسکودا امروز در گفتگو با وکلاپرس از برگزاری مجمع به صورت حضوری و به میزبانی کانون وکلای دادگستری مرکز خبر داد.

نامه موافقت ستاد کرونا با برگزاری مجمع اسکودا
نامه موافقت ستاد کرونا با برگزاری مجمع اسکودا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا