اخبار

سرقت از خودروی یک وکیل دادگستری و ربودن مدارک مربوط به دعاوی موکلین در مشهد

وکلاپرس- روزنامه خراسان در گزارشی در صفحه حوادث این روزنامه مورخ ۱۸ اردیبهشت ماه، از دستگیری دو سارق جوان که با پیچ گوشتی به صندوق عقب خودروها دستبرد می زدند، خبر داده است.

به گزارش وکلاپرس، طبق این گزارش ماجرای دستگیری این دو نفر زمانی در دستور کار پلیس قرار گرفته است که یکی از وکلای دادگستری با مراجعه کلانتری فیلمی از صحنه سرقت را به پلیس ارائه داد که در آن دو سارق جوان به صندوق عقب خودرو وی دستبرد زده و بسیاری از مدارک مربوط به دعاوی موکلینش را به سرقت برده بودند.

مشروح این گزارش را در ادامه می خوانید:

سرقت فقط با یک پیچ گوشتی

دو سارق جوان که مدعی هستند رنگ های فسفری را دوست دارند در حالی برای سومین بار در مشهد دستگیر شدند که فقط با یک پیچ گوشتی به صندوق عقب خودروها دستبرد می زدند.

به گزارش اختصاصی روزنامه خراسان، چند روز قبل یکی از وکلای دادگستری با مراجعه به دایره تجسس کلانتری شفای مشهد،ماجرای سرقتی را بازگو کرد که دو سارق جوان به صندوق عقب خودروی ال ۹۰ وی دستبرد زده و بسیاری از مدارک مربوط به دعاوی موکلینش را به همراه قطعات و لوازم خودرو به سرقت برده اند.

او همچنین فیلمی از صحنه سرقت را به پلیس ارائه داد که درآن دو جوان پژوسوار به طرز مشکوکی در محل سرقت تردد داشتند. با این سرنخ ها بلافاصله گروهی از افسران زبده دایره تجسس با راهنمایی ها و دستورات ویژه سرگرد احسان سبکبار (رئیس کلانتری شفا)تحقیقات تخصصی را آغاز کردند تا این که شانزدهم اردیبهشت، ماموران گشت انتظامی با توجه به مشخصاتی که از سارقان در دست داشتند به یک دستگاه پژو با مشخصات خودروی تحت تعقیب مشکوک شدند و آن را در حالی توقیف کردند که مشخص شد خودروی مذکور در سامانه قضایی نیز حکم توقیف دارد.

طولی نکشید که با انتقال خودرو و دو جوان سرنشین آن به کلانتری ، مشخص شد هردو متهم سوابق کیفری دارند و اندکی مواد مخدر صنعتی را نیز حمل می کنند.

 دو متهم که با مشاهده اسناد و مدارک انکار ناپذیر چاره ای جز اعتراف به سرقت را نداشتند در نهایت دستبرد به صندوق عقب خودروی ال ۹۰ را پذیرفتند.

«احسان»(یکی از متهمان)به افسر بازجو گفت:من چند فقره سابقه کیفری دارم ولی خودرو متعلق به مادرم است که همواره من از آن استفاده می کنم. آن روز هم به همراه همدستم«یاسین»درحال پرسه زنی در بولوار هدایت بودیم که چشممان به خودروی ال ۹۰ افتاد و تصمیم به سرقت گرفتیم چراکه ما فقط با یک پیچ گوشتی به خودروها دستبرد می زنیم!

به همین دلیل من صندوق عقب خودرو را باز کردم و محتویات آن را به همراه مدارک کاغذی سرقت کردیم. در همین حال یکی دیگر از مال باختگان وارد کلانتری شد و با شناسایی دزدان فسفری پوش گفت:خودروی من در خیابان اندیشه ۷ در منطقه قاسم آباد مشهد پارک بود که در یک لحظه با شنیدن صدای دزدگیر به بیرون از منزل دویدم و دزد چاقی را دیدم که فرار کرد اما محتویات صندوق عقب خودروام را خالی کرده بود و …

بنا بر این گزارش ،تحقیقات بیشتر درباره سرقت های دیگر باند فسفری پوش ها و شناسایی مالخران و دیگر افراد مرتبط با آنان همچنان ادامه دارد.

منبع: روزنامه خراسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا