اخبار کانون هاویژه

مضروب شدن یک وکیل با چاقو در حوزه کانون وکلای آذربایجان غربی

وکلاپرس ـ یک وکیل دادگستری در شهرستان سردشت توسط چند نفر مورد اصابت چاقو قرار گرفت. با مضروب شدن یک وکیل دیگر در حوزه کانون وکلای آذربایجان غربی، اذهان عمومی به یاد حادثه قتل یک وکیل دادگستری این حوزه در خرداد ماه سال ۹۹ افتاده است.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی، در پی اعلام خبر مضروب نمودن یک وکیل دادگستری در شهرستان سردشت توسط چند ضارب، هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان آذربایجان غربی در تماس با نماینده این نهاد در شهرستان سردشت و تنی چند از وکلای این شهرستان اطلاعات لازم را بدست آورد و از ساعات اولیه شروع حادثه با رییس دادگستری و دادستان شهرستان سردشت  ارتباط تلفنی برقرار کرده و پیگیریهای لازم را با تاکید بر تشدید و تسریع در برخورد با عامل یا عاملین به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید:

جزئیاتی از سوء قصد به جان یک وکیل دادگستری کانون وکلای مرکز

وکیل مضروب پس از اصابت چاقو و فرو رفتن آن در کتف سمت چپش، به بیمارستان امام خمینی ارومیه اعزام شد و چاقو از بدن وی خارج گردید.

روابط عمومی کانون وکلای آذربایجان غربی حال عمومی وی را مطلوب گزارش کرده است.

گفتنی است هیأت مدیره کانون وکلای آذربایجان غربی صبح دیروز به دیدار وکیل مضروب رفته و برخی اقدامات صنفی جهت مراقبت بیشتر از وی را در بیمارستان به عمل آورده اند.

پیشتر  وکیل کاوه شوقی از وکلای این حوزه در خرداد ماه سال جاری به قتل رسید که کانون وکلای مذکور قول پیگیری و اقدامات لازم در جهت احقاق حق وی را داد.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای آذربایجان غربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا