غضنفرآبادی: برای کسی که مقدسات را به استهزا می‌گیرد، میت شویی و کلاس‌های روانشناسی هیچ اشکالی ندارد

وکلاپرس- رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در خصوص احکام برخی سلبریتی‌ها یا بازیگران زن گفت: دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند.

به گزارش وکلاپرس در ماه های اخیر شاهد صدور احکامی در موضوع کشف حجاب در انظار عمومی هستیم که در آن مجازاتی همچون نظافتچی اماکن، مرده شویی، ممنوعیت از طبابت و وکالت، ممنوع الخروجی، مراجعه به روانشناس و … در نظر گرفته شده است.

موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس  در گفت و گو با جماران در خصوص برخورد های صورت گرفته در موضوع عفاف و حجاب با بیان اینکه «قانون حمایت از خانواده و حجاب و عفاف نیز به زودی به تصویب مجلس می‌رسد» اعلام کرد: برخوردهایی که تاکنون صورت گرفته طبق قانون بوده است!

بیشتر بخوانید:

قانون حمایت از خانواده و حجاب و عفاف به زودی به تصویب مجلس می‌رسد

موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم و رئیس کمیسیون قضایی در خصوص احیاء گشت مرتبط با موضوع حجاب و عفاف گفت: اقدامی که صورت می‌گیرد در راستای قانون است و آن را خلاف قانون نمی‌دانم. البته نیروی انتظامی در برخورد کاری انجام نداده و نمی‌دهد. قانون حمایت از خانواده و حجاب و عفاف نیز به زودی به تصویب مجلس می‌رسد و به نیروهای مجری قانون کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند

غضنفرآبادی در خصوص برخورد احکام صادره برای برخی سلبریتی‌ها یا بازیگران زن، گفت: هر سلبریتی یا فردی که دارای شهرت است، باید شأن خود را حفظ کند. توهین به مقدسات و حجاب برای هیچ‌کسی قابل تحمل نیست و همانطور که حس می‌کنند تحقیر می‌شوند دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند.

بیشتر بخوانید:

برای کسی که مقدسات را به استهزا می‌گیرد احکام میت شویی و کلاس‌های روانشناسی هیچ اشکالی ندارد

وی در پاسخ به این سوال که آیا میت شویی یا کلاس‌های روانشناسی احکام درستی است؟ گفت: برای کسی که مقدسات را به استهزاء می‌گیرد، هیچ اشکالی ندارد. چون جرم، جرم کوچکی نیست. علی رغم اینکه برخی نسبت به این موضوع گارد گرفتند، اما  موضوع اعتقادات مردم است. قانون در کشور ما محترم است و وقتی کسی به قانون احترام نگذارد طبق قانون اقداماتی پیش‌بینی می‌شود و لذا تصمیماتی که اتخاذ شده در چارچوب قانون است.

منبع: جماران

خروج از نسخه موبایل