اخبار قوه قضاییهویژه

طرح « پایش موسسات حقوقی » در استان گلستان / پلمپ ۱۰ مؤسسه حقوقی غیرمجاز

وکلاپرس- رئیس کل دادگستری استان گلستان از پلمپ ۱۰ مؤسسه حقوقی غیرمجاز در طرح «پایش موسسات حقوقی» در استان گلستان خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان گلستان، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری استان گلستان از آغاز به کار طرحی  برای شناسایی و برخورد با موسسه های حقوقی غیرمجاز در اتان گلستان خبر داد.

بیشتر بخوانید:

۱۰ موسسه پس از شروع طرح شناسایی و پلمپ شد

حیدر آسیابی افزود: حفاظت و اطلاعات دادگستری استان برای شناسایی و برخورد با موسسه های حقوقی غیرمجاز ،طرح پایش این موسسه ها را در دستور کار دارد و این ۱۰ موسسه هم در قالب همین طرح شناسایی و پلمب شد.

آسیابی افزود: در برخی از این موسسه های حقوقی غیرمجاز ِ پلمب شده، با وعده حل تضمینی مشکل مراجعان و ارائه مشاوره های حقوقی اشتباه، از مراجعان تا ۱۰۰ میلیون تومان هم پول می گرفتند.

بیشتر بخوانید:

تبدیل موسسه حقوقی به محل تردد کارچاق کن ها

وی ادامه داد: برخی از این موسسه ها هم به محل تردد کارچاق کن ها تبدیل شده بود.

رئیس کل دادگستری گلستان از مردم خواست: برای دریافت خدمات حقوقی به وکلا و یا موسسه های حقوقی که مجوز از قوه قضاییه دریافت کرده اند، مراجعه کنند.

آسیابی گفت: افرادی که قربانی موسسه های حقوقی غیرمجاز شده اند برای طرح شکایت یا گزارش به دفاتر حفاظت و اطلاعات دادگستری ها و دادسراهای استان مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۱۵۸۰ تماس بگیرند و تخلف این موسسه ها را گزارش دهند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان گلستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا