اخبار

دادستان کل کشور: اگر امکان حضور خانم‌ها در ورزشگاه وجود نداشت، بلیت نمی‌فروختند

وکلاپرس- دادستان کل کشور در واکنش به وقایع دیروز بازی ایران و لبنان در مشهد و اتفاقی که برای ورود برخی بانوان به ورزشگاه رخ داد گفت: نه تنها عذرخواهی کافی نیست بلکه باید وجوه دریافتی را به آنها بازگردانند و عذرخواهی جدی کنند.

به گزارش وکلاپرس به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه (۱۰ اسفند) در واکنش به حواشی بازی ایران و لبنان در مشهد ضمن انتقاد از ضعف مدیریتی، از مشکلات پیش آمده برای بانوان عذر خواهی کرد.

اگر امکان حضور خانم‌ها در ورزشگاه وجود نداشته، بلیت نمی‌فروختند

منتظری افزود: گزارش این اتفاق به ما رسیده است اما نکته‌ای که وجود دارد این است که اولا مسئولان باید تدبیر می‌کردند اگر جایگاه مناسب برای خانم‌ها بوده و شرایط به گونه ای بوده که می‌توانستند برای آنها بلیت بفروشند قطعا باید متناسب با آن، ظرفیت و جایگاه مناسب پیش بینی می‌کردند و اگر شرایط مهیا نبوده و امکان حضور خانم‌ها در ورزشگاه وجود نداشته از ابتدا باید تدبیر می کردند و بلیت نمی‌فروختند.

باید وجوه دریافتی را به آنها بازگردانند و عذرخواهی جدی کنند

وی ادامه داد: اینکه ابتدا بلیت بفروشند و بعد مانع شوند قابل قبول نیست بنابراین این اقدام را به هیچ وجه قابل قبول و تایید نمی‌دانم و نه تنها عذرخواهی کافی نیست بلکه باید وجوه دریافتی را به آنها بازگردانند و عذرخواهی جدی کنند.

بیشتر بخوانید:

این اتفاق نشانگر ضعف مدیریت است

منتظری اضافه کرد: ظرفیت ورزشگاه و جایگاه پیش بینی شده برای خانم‌ها مشخص است و باید مدیریت می کردند و از نظر من این اتفاق نشانگر ضعف مدیریت است.

دادستان کل کشور تصریح کرد: به سهم خودم با اینکه جزو وظایف ما هم نبوده از خانم های محترم عذرخواهی می کنم و پوزش می طلبم زیرا نفس کار خوب نبوده است و امیدواریم دیگر شاهد این نقواص و ضعف ها نباشیم.

امروز دهم فروردین محسن داوری فرماندار مشهد گفت که اینجانب به عنوان سکاندار این کلانشهر بر خود لازم می‌دانم، از اینکه بسیاری از افرادی که به ورزشگاه امام رضا(ع) آمدند و نتوانستند از نزدیک فوتبال ایران و لبنان را تماشا کنند، عذرخواهی ‌کنم.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا