اخبار کانون ها

آگهی ثبت نام در همایش بایسته های حمایت از وکلای در معرض خطر

وکلاپرس- آگهی ثبت نام در همایش بایسته های حمایت از وکلای در معرض خطر که قرار است پنجشنبه پیش رو مورخ ۲۲ تیر برگزار شود، منتشر شد.

به گزارش وکلاپرس بر اساس آگهی ثبت نام، این همایش در سه پنل تخصصی و با حضور مقامات قضایی، نمایندگانی از مجلس، هییت رییسه اسکودا، رؤسای کانون های وکلا و حضور کانون وکلای ترکیه، قبرس، عراق به صورت ویدیو کنفرانس برگزار خواهد شد.

در این آگهی اعلام شده است که شرکت در این همایش منوط به ثبت نام قبلی در درگاه اینترنتی کانون می باشد.

جهت ثبت نام در همایش بایسته های حمایت از وکلای در معرض خطر اینجــــــــــا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

آگهی ثبت نام در همایش به شرح زیر است:

همایش ملی «بایسته های حمایت از وکلای در معرض خطر» با حضور برخی از رؤسای گرامی کانون های وکلای دادگستری کشور، هیئت رییسه محترم اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران، تعدادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مقامات عالی قضایی استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ پنجشنبه ٢٢ تیرماه ١۴٠٢ در مجموعه فرهنگی رفاهی طلائیه شیراز واقع در دروازه قرآن برگزار می گردد.

محور های این همایش در سه پنل تخصصی توسط سخنرانانی از ایران، ترکیه، قبرس و عراق به صورت حضوری و آنلاین مورد بررسی قرار می گیرد که این محورها عبارتند از :

  • *علت شناسی و آسیب شناسی* (دکتر لیلا رئیسی/دکتر مهدی هوشیار/دکتر صالح نقره کار)
  • *دستاوردهای حمایتی از منظر تطبیقی* (گوکهان یوزکورت/نجدت باسا)
  • *بایسته های حقوقی و حمایتی* (دکتر علی مندنی پور/دکتر جلیل مالکی/دکتر هما داودی)

به شرکت کنندگان محترمی که تا پایان جلسات حضور داشته باشند گواهی حضور در همایش به امضای ریاست محترم کانون وکلای دادگستری فارس و ریاست محترم اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری تقدیم می شود.

با توجه به محدودیت مکان و لزوم برنامه ریزی جهت حضور همکاران، شرکت در این همایش منوط به ثبت نام قبلی در درگاه اینترنتی کانون می باشد و اولویت شرکت بر اساس زمان ثبت نام خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا