دیدگاه

جلیل مالکی از استنکاف دانشگاه آزاد در اجرای دستور موقت رفع تعلیقش انتقاد کرد

وکلاپرس- دکتر جلیل مالکی رئیس سابق کانون وکلای مرکز در اینستاگرامش از استنکاف دانشگاه آزاد از اجرای دستور موقت رفع تعلیقش خبر داد.

به گزارش وکلاپرس دی ماه سال گذشته بود که دکتر عیسی امینی رئیس اسبق کانون وکلای مرکز از تعلیق خودش و دکتر جلیل مالکی (رئیس سابق کانون وکلای مرکز) از تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داده بود.

بیشتر بخوانید:

اما در ۲۰ فروردین ماه خبرهایی مبنی بر پذیرش درخواست دستور موقت دکتر عیسی امینی و دکتر جلیل مالکی مبنی بر توقف محرومیت دوساله از هیات علمی در  شعب دادگاه عمومی حقوقی تهران منتشر شد که دکتر امینی آن را تایید کرد.

با این وجود دکتر جلیل مالکی رئیس سابق کانون وکلای مرکز در اینستاگرامش از عدم اجرای این دستور از سوی دانشگاه آزاد انتقاد کرد و نوشت:

«یک ماه از تاریخ ابلاغ دستور موقت و نه روز از تاریخ دستور صریح اجرای آن توسط مرجع قضایی به دانشگاه آزاد اسلامی می‌گذرد ولی متاسفانه با دفع‌‌الوقت از اجرای آن خودداری شده است. آیا آقایان چنان جایگاهی برای خود تعریف کرده‌اند که مقابل دستور قطعی مرجع قضایی بایستند یا هدف ، حمایت از پرونده سازان و ایجاد هزینه ای دیگر برای دانشگاه است. حقوقدانان محترم نزدیک به دانشگاه آقایان را از ماهیت دادرسی فوری و مسئولیت کیفری و مدنی عدم اجرای دستور قضایی مطلع نمایند.»

بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه

  1. اشکالش چیه وقتی خود کانونها هم از قانون تصویب شده و دستورات قطعی قضایی استنکاف می کنند درباره آیین نامه استقلال تصویب شده قوه قضاییه یا بحث مربوط به کسب و کار؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا