اخبار کانون هاویژه

رییس کانون وکلای قزوین: تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی بدون ضامن به وکلای دادگستری داده خواهد شد

وکلاپرس- رییس کانون وکلای دادگستری قزوین از اعطای تسهیلات بانکی تا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن و تا یک میلیارد تومان جهت خرید دفتر برای وکلای دادگستری استان قزوین خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان قزوین، سیدمحمد حسینی، رییس کانون وکلای قزوین یا بیان نامطلوب بودن وضعیت معیشتی وکلای دادگستری از اجرای تفاهم نامه با چهار بانک در راستای ایجاد خدمات رفاهی و تسهیلات برای وکلای دادگستری استان قزوین خبر داد.

برخلاف تصورات جامعه وضعیت معیشتی وکلا خوب نیست

رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین با تأکید بر ضرورت تأمین و ایجاد خدمات رفاهی و تسهیلات برای وکلای دادگستری گفت: بر خلاف آنچه در تصورات جامعه القاء شده است در شرایط کنونی وضعیت معیشتی و مالی وکلای دادگستری خوب نیست و بسیاری از همکاران در تأمین هزینه های اولیه با مشکل مواجه هستند.

 اجرای تفاهم نامه های دو جانبه با چهار بانک معتبر

سیدمحمد حسینی ادامه داد: در جهت رفع قسمتی از مشکلات وکلا؛ با چهار بانک معتبر شهر مذاکراتی صورت گرفته و به زودی در قالب اجرای تفاهم نامه های دو جانبه، تسهیلات متنوعی در اختیار وکلای محترم دادگستری قرار خواهد گرفت تا به فراخور نیاز مالی و شرایط زمان خود بتوانند این امکانات بهره ببرند.

انواع تسهیلات برای وکلای دادگستری استان قزوین

تسهیلات بانکی ۵۰۰ الی یک میلیارد ریالی بدون معرفی ضامن و تسهیلات بانکی ۴ میلیارد و پانصد میلیون ریالی خرید دفتر با بازپرداخت ۱۵ ساله، تسهیلات بانکی ۱۰ میلیارد ریالی خرید دفتر با بازپرداخت ۵ ساله از جمله امکاناتی است که به زودی در اجرای تفاهم نامه های فی ما بین کانون و بانک های استان در اختیار وکلای محترم دادگستری استان قزوین قرار خواهد گرفت.

منبع: کانون وکلای دادگستری قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا