اخبار مجلس شورای اسلامی

نماینده مجلس: گزارش ها در خصوص آثار سوء قانون تسهیل نگران کننده است

وکلاپرس- رمضانعلی سنگدوینی نماینده مجلس شورای اسلامی، پنجشنبه گذشته در نشست بررسی آثار اجرایی قانون تسهیل در حوزه وکالت، گزارش ها در خصوص آثار سوء قانون تسهیل را نگران توصیف کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گلستان، نشست تخصصی با موضوع “واکاوی آثار اجرایی قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در حوزه وکالت” به میزبانی کانون وکلای دادگستری گلستان و با حضور نمایندگان گرگان در مجلس شورای اسلامی، نایب رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) و روسا و اعضای هیأت مدیره کانون های وکلای گلستان، مازندران و سمنان و مقامات استانی، روز پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ در گرگان برگزار شد.

مجلس باید در مسیر اصلاح قانون تسهیل حرکت کند

رمضانعلی سنگدوینی نماینده استان گلستان به عنوان یکی از مدعوین این نشست، در بیان دیدگاه های خود در خصوص قانون تسهیل، گفت: مجلس باید در مسیر اصلاح قانون تسهیل حرکت کند.

مهندس سنگدوینی بیان داشت: گزارش ها در خصوص آثار سوء قانون تسهیل نگران کننده است و این آثار در زمان تصویب قانون تسهیل به درستی برای نمایندگان تبیین شد.

بیشتر بخوانید:

کسی که در درسی نمره منفی گرفته است نباید وارد حرفه وکالت شود

وی خاطرنشان کرد: کسی که در درسی نمره منفی گرفته است نباید وارد حرفه وکالت شود و خودش و مردم را گرفتار کند و ورود افراد فاقد توان علمی، مخل حقوق مردم است.

سنگدوینی اشاره کرد: روند اصلاح قانون، دشوار و زمان بر است اما با این آثاری که بیان شد به نظر می رسد مجلس باید در مسیر اصلاح قانون حرکت کند.

قوه قضاییه هم باید در این خصوص نقش آفرینی کند

وی اضافه کرد: آثار و اشکالات این مصوبه و اهمیت اصلاح آن باید برای مجلس تبیین شود و قوه قضاییه هم باید در این خصوص نقش آفرینی نماید.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گلستان

‫۷ دیدگاه ها

  1. درودنماینده محترم وضع معیشت مردم اینجوریه پس شما چرا با نمره منفی میری مجلس بکش کنار تا نمره مثبتا برن مجلس مگه چهارتا تست سواد آدمارو مشخص میکنه باعث نا امیدی جوانا هستین

    1. دقیقاً درسته
      اغلب مسوولان ومدعیان دروغ گو وفریب وظلم وپارتی دار و رانت خوار باید برند کنار
      اغلب وکلای گذشته هم شیفتگان قدرت وثروت هستند که زورشون میاد

    2. تو کشور ما همه آزمون ها اعم از کنکور سراسری ورود به دانشگاه، کنکور ارشد، دکترا، انواع استخدام ها همه به همین شیوه برگزار میشه، پس هر کس اینارو قبول شده سواد نداره؟؟!!!

  2. سلام و عرض ادب، متاسفانه بعضی ها بعد از اینکه بچه های خودشان با قانون طرح تسهیل جذب شدند دوباره به فکر انحصار طلبی افتادند جلوی سنگ اندازی این افراد باید گرفته شود.

  3. واقعا برای این افراد متاسفم که چهار تا تست رو سواد میدونند ابتدا این باید گفته شود که شما فکر می‌کنید در ازمون مرکز ۱۴۰۲ قانون تسهیل اعمال شده ؟خیر چون۱۰ هزار نفر از بچه‌های کانون که قبول شدند از مرکز جدا شدند در صورتی که در مرکز هم قبول شده بودند ولی کانون رو قبول کردند پس چی شد زمانی که قانونی قانون تسهیل رو دور می‌زنند چه باید کرد نه تراز رو دوباره می گیرند نه تکمیل ظرفیت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا