اخبارویژه

رئیس کانون وکلای مرکز خبر داد: رد طرح تشکیل کانون وکلای اداری در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس

رئیس کانون وکلای مرکز خبر داد:

وکلاپرس- رئیس کانون وکلای مرکز در استوری اینستاگرامش از رد طرح تشکیل کانون وکلای اداری در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، دکتر بهنام حبیب زاده رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در حساب اینستاگرامش از رد طرح تشکیل کانون وکلای اداری در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خبر داده و عنوان کرده است: با تعامل منطقى و هوشمندانه و روشنگری می توان از ایجاد قوانین غیر حکیمانه و مخرب جلوگیری نمود.

شایان ذکر است روز گذشته دکتر عثمان سالاری نائب رئیس دوم کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت و گویی با وکلاپرس مخالفت جدی خود را با این طرح اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید:

دکتر حبیب زاده  در استوری اینستاگرامش نوشت:

رد طرح ایجاد کانون وکلای اداری در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس نشان داد که با تعامل منطقى و هوشمندانه و روشنگری می توان از ایجاد قوانین غیر حکیمانه و مخرب جلوگیری نمود. با تقدیر از اعضای محترم کمیسیون که با درک واقعیتها از حق دفاع ملت و اعتبار جایگاه نهاد وکالت صیانت نمودند لازم میدانم از کلیه عزیزانی که در این مسیر همراهی نمودند مراتب قدردانی خود را ابراز نمایم.

 تا کنون حجت الاسلام نقد علی به عنوان پیشنهاد دهنده این طرح، در این موضوع توضیحاتی را ارائه نکرده است.

استوری رئیس کانون وکلای مرکز درباره رد طرح تشکیل کانون وکلای اداری
استوری رئیس کانون وکلای مرکز درباره رد طرح تشکیل کانون وکلای اداری

یک دیدگاه

  1. طرح توجیحی رد وکالت اداری قابل پذیرش نمی باشد زیرا اصل بر برائت است، نه محکومیت اشخاص و از طرفی تخلف در همه مشاغل وجود دارد و نمی تواند دلیل بر جلوگیری از حق دیگران گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا