اخبار اسکودا

رئیس اسکودا کسب رای اعتماد توسط امین حسین رحیمی به عنوان وزیر دادگستری را تبریک گفت

وکلاپرس- دکتر جعفر کوشا، رئیس اسکودا کسب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی توسط امین‌حسین رحیمی از مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر دادگستری را تبریک گفت.

دکتر کوشا رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) طی پیامی کسب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی توسط امین حسین رحیمی به عنوان وزیر دادگستری دولت دکتر مسعود پزشکیان را به وی تبریک گفت.

رحیمی پیش از این نیز در دولت سیزدهم به ریاست شهید سید ابراهیم رئیسی به عنوان وزیر دادگستری حضور داشت.

رئیس اسکودا در این پیام خطاب به وزیر دادگستری به نمایندگی از کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور برای هرگونه همکاری و تعامل سازنده با وزارت دادگستری در راستای حفظ و تحقق حقوق شهروندان و اعتلای عدالت اعلام امادگی کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی اسکودا متن کامل پیام دکتر جعفر کوشا به این شرح است:

«جناب آقای دکتر امین‌حسین رحیمی

وزیر محترم دادگستری

با سلام و احترام؛
کسب رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان وزیر دادگستری، که گواه بر توانمندی، دانش و تجارب ارزشمند شما در عرصه‌های حقوقی و قضایی است را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

امیدواریم با حضور شما در این جایگاه خطیر، گام‌های موثری در جهت تقویت عدالت قضایی و ارتقاء نظام حقوقی کشور برداشته شود.

اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران به نمایندگی از جامعه وکلای کشور آماده هرگونه همکاری و تعامل سازنده با وزارت دادگستری در راستای حفظ و تحقق حقوق شهروندان و اعتلای عدالت در کشور است و امیدواریم در سایه مدیریت مدبرانه و همراهی جنابعالی، شاهد تحقق اهداف عالیه نظام قضایی و بهبود فرآیندهای حقوقی در کشور باشیم.

از درگاه خداوند متعال، برای شما در این مسئولیت خطیر، توفیق روزافزون و موفقیت در خدمت به عدالت و حقوق مردم را مسئلت دارم.

جعفر کوشا
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا