اخبار اسکوداویژه

درخواست رئیس اسکودا از محسنی اژه ای برای آزادی هفت وکیل زندانی

وکلاپرس- دکتر کوشا رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در نامه ای خطاب به ریاست قوه قضاییه خواستار عفو وکلای زندانی شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی اسکودا رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) در نامه‌ای خطاب به رئیس محترم قوه قضاییه، با استقبال از سیاست ترمیمی در اعمال عفو و بخشودگی زندانیان وقایع اعتراضی اخیر، خواستار بخشودگی و آزادی وکلای بازداشتی و زندانی در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

در این نامه از بهزاد حکیمی زاده، گیتی شفیعی، سعید عطایی کچویی، آرش کیخسروی، محمد نجفی، امیرسالار داودی، مصطفی نیلی نام برده شده است.

شایان ذکر است در  آبان ماه رئیساسکودا از رؤسای کانون‌های وکلای دادگستری درخواست کرده بود اسامی وکلای بازداشتی در استان خود را برای اتحادیه ارسال کنند.

بیشتر بخوانید:

متن نامه به شرح زیر است:

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه ای رئیس محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

موضوع: بخشودگی وکلای زندانی

با استقبال از سیاست ترمیمی در اعمال عفو و بخشودگی زندانیان وقایع اعتراضی سال ۱۴۰۱، موضوع آزادی وکلای زندانی و بخشودگی ایشان در ایام جشن پیروزی انقلاب اسلامی سزاوار خواهد بود.

همکاران وکیل در بازداشت و زندانی شامل آقایان و بانوان بهزاد حکیمی زاده، گیتی شفیعی، سعید عطایی کچویی، آرش کیخسروی، محمد نجفی، امیرسالار داودی، مصطفی نیلی میباشند امید که با امعان نظر جنابعالی زمینه گشایش و آزادی وکلا فراهم گردد.

جعفر کوشا

رئیس اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران

منبع: روابط عمومی اسکودا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا