اخبار بین المللی

دادگاه جانی دپ و امبر هرد را محکوم به پرداخت غرامت کرد + ویدئو

در این پرونده این زوج بازیگر آمریکایی به عنوان افترا علیه یکدیگر شکایت کرده بودند

وکلاپرس- براساس حکم دادگاه امبر هرد باید ۱۵ میلیون دلار به عنوان خسارت به جانی دپ بپردازد. جانی دپ هم بابت محکومیت در بخش دیگری از پرونده بابت شکایت هرد باید ۲ میلیون دلار به او بپردازد.

این دادگاه در شش هفته گذشته به‌طور علنی از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شد و مخاطبان را در جریان ریز‌ترین و خصوصی‌ترین مسائل زندگی مشترک جانی دپ و امبر هرد قرار داده بود.

هنگام برگزاری جلسه اعلام حکم دادگاه هواداران جانی دپ بیرون ساختمان جمع شده بودند و او را تشویق می‌کردند.

امبر هرد در مقاله که در روزنامه واشنگتن پست منتشر کرده بود، بدون نام بردن از جانی دپ مدعی شده بود که در زندگی خصوصی، از یک چهره سرشناس و معروف کتک خورده است.

اما جانی دپ از همان زمان به شدت این اتهام را رد کرد و گفت هرگز امبر هرد یا هیچ زن دیگری را کتک نزده است.او همچنین گفت در دوران زندگی زناشویی‌شان، کسی که به خشونت فیزیکی روی آورد، امبر هرد بوده است.

درخواست غرامت های ۵۰ و ۱۰۰ میلیون دلاری به دلیل «افترا»

جانی دپ در شکایتش به دلیل «افترا» درخواست ۵۰ میلیون دلار غرامت کرده بود. بعد از این شکایت، امبر هرد نیز شکایت مشابهی علیه جانی دپ ثبت کرد و در شکایتش درخواست ۱۰۰ میلیون دلار غرامت کرد.

در نهایت هیات منصفه روز چهارشنبه رای داد که امبر هرد، به جانی دپ افترا زده است. بر اساس نظر هیات منصفه، جانی دپ مستحق دریافت ۱۵ میلیون دلار غرامت تشخیص داده شد.

بیشتر بخوانید:

این هیات همچنین دو مورد از سه مورد اتهاماتی که امبر هرد علیه جانی دپ مطرح کرده بود، رد کرد.با این حال هیات منصفه رای داد که وکیل جانی دپ به امبر هرد افترا زده است و او مستحق دریافت دو میلیون دلار دانسته شد.

جانی‌ دپ: هیات منصفه زندگی‌ام را به من برگرداند

جانی‌ دپ که بارها گفته بود در شش سال گذشته با طرح ادعاهای امبر هرد مبنی بر خشونت خانگی، زندگی‌اش نابود شد و همه موقعیت‌های شغلی بازیگری را از دست داده است، با ابراز خرسندی از رای دادگاه، نوشت: «هیات منصفه زندگی‌ام را به من برگرداند.»

جانی دپ همواره ادعا‌های هرد را رد کرده بود و گفته بود که در واقع خود او قربانی خشونت خانگی بوده است.

امبر هرد: ناامیدی که امروز احساس می‌کنم قابل توصیف نیست

در مقابل امبر هرد نیز با انتشار اطلاعیه‌ای گفت: «ناامیدی که امروز احساس می‌کنم قابل توصیف نیست. من از اینکه کوهی از شواهد همچنان برای ایستادن در برابر قدرت و نفوذ نامتناسب همسر سابقم کافی نبود، دل‌شکسته‌‌ام.»

امبر هرد که در بخش‌‌هایی از دادگاه ساختگی بودن برخی ادعاهای او درباره کبودی‌‌های ناشی از خشونت خانگی یا صحنه‌سازی در این زمینه نشان داده شد، از حکم دادگاه ابراز ناامیدی کرد و آن را عقبگردی برای زنان توصیف کرد.

جانی دپ و امبر هرد که سال ۲۰۱۱ با هم آشنا شده بودند چهار سال بعد از آن ازدواج کردند و کمتر از دو سال بعد جدا شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا