اخبار قوه قضاییه

دادستان کل کشور: تعداد وکلای تبصره ماده ۴۸ آنچنان محدود نیست که کارها معطل مانده باشد

وکلاپرس- دادستان کل کشور در خصوص مشکلات قضایی ایجاد شده پیرامون تبصصره ماده ۴۸ گفت: تا جایی که من اطلاع دارم تعداد وکلای تبصره ماده ۴۸ آنچنان محدود نیست که کارها معطل مانده باشد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از ایلنا حجت الاسلام محمدمنتظری دادستان کل کشور  امروز (۵ دی ۱۴۰۱) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به سوالات خبرنگاران پیرامون حوادث اخیر  کشور و اعتراضات گسترده مردم پاسخ داد.

وکلای تبصره ماده ۴۸ آنچنان محدود نیست که کارها معطل مانده باشد

دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اظهارات اخیر معاون اول قوه قضائیه در مورد تبصره ماده ۴۸ و انتقادهایی که نسبت به انحصار ایجاد شده در مورد این وکلا مطرح شده برخی خانواده‌ها مطرح می‌کنند که در دسترسی به برخی وکلای تعیینی در مرحله دادسرا با مشکلاتی مواجه هستند و اغلب در مرحله دادگاه هم اجازه ورود وکلای انتخابی داده نمی‌شود، طبق صحبت‌های آقای مصدق بفرمایید آیا در این خصوص قرار است به صورت کلی با همکاری مجلس در مورد این تبصره تجدید نظری صورت گیرد یا اینکه به دایره وکلای ماده ۴۸ افزوده خواهد شد؟ گفت:

ما مجری قانون هستیم. ریاست محترم قوه قضائیه دستور دادند به همه شهرستان‌ها و استان‌ها هرجا کمبود چنین وکلایی است اعلام کنید و این مرتب در حال انجام است. تا جایی که من اطلاع دارم آنچنان محدود نیست که کارها معطل مانده باشد. در ارتباط با اظهارات مصدق نمی‌دانم ایشان چه فرمودند بهتر است خودشان در این خصوص اظهارنظر کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع: ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا