اخبار کانون هاویژه

حسین تفویضی رییس کانون وکلای البرز شد

وکلاپرس ـ وکیل حسین تفویضی پس از استعفای رییس کانون وکلای البرز با انتخاب اعضای هیأت مدیره کانون مذکور به عنوان رییس جدید این نهاد انتخاب شد.

به گزارش وکلاپرس، روابط عمومی کانون وکلای دادگستری البرز در اطلاعیه ای خبر از استعفای دکتر رضا وطن خواه رییس پیشین این نهاد داد. بنا بر این اطلاعیه مشکلات جسمی و بیماری این وکیل دادگستری موجب کناره گیری وی از سمت ریاست کانون البرز بوده است.

در متن اطلاعیه منتشر شده در کانال کانون وکلای البرز آمده است:

به دلیل بیماری قلبی جناب وکیل دکتر رضا وطن خواه که به جهت فشار کاری زیاد ایجاد شده است و به جهت رعایت سلامتی ایشان ، هیات مدیره تغییراتی در ترکیب هیات رییسه کانون البرز به وجود آورد.

به گزارش روابط عمومی کانون البرز با توجه به غیبت رییس هیات مدیره در هفته های گذشته به جهت بیماری شدید قلبی و شیوع بیماری کرونا که سلامت ایشان را به مخاطره انداخته است و همچنین برای جلوگیری از ایجاد وقفه در انجام امور کانون، هیات مدیره در جلسه ۵ مرداد ماه سال جاری خود ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات ایشان، با اتفاق آراء تصمیم گرفت جناب وکیل دکتر حسین تفویضی به عنوان رییس ، جناب وکیل دکتر آیت اله پرویزی فرد به عنوان نایب رییس و جناب وکیل حمید داداشپور به عنوان بازرس هیات مدیره انتخاب شوند.

بر این اساس زمام دوره پنجم هیأت مدبره کانون وکلای البرز که هنوز چند ماه از آغاز آن نمی گذرد، برای مدت حداقل یک سال در دستان رییس جدید این نهاد دکتر حسین تفویضی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: نظامات کانون وکلای البرز اصلاح شد

حسین تفویضی دارای دکترای حقوق خصوصی و عضو علی البدل هیأت مدیره دوره چهارم کانون البرز بوده و سابقه تدریس در دانشگاه آزاد کرج و شهر قدس را دارد.

در سوی دیگر دکتر رضا وطن خواه با انتشار متن استعفای خود خبر از  عارضه قلبی داده که منجر به ۳ مرتبه بستری شدن در بیمارستان در طول ۲۰ روز گذشته شده است. در ادامه تصویر متن استعفای وی را خواهید دید:

متن استعفای دکتر رضا وطن خواه
متن استعفای دکتر رضا وطن خواه

منبع: روابط عمومی کانون وکلای البرز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا