اخبار کانون هاویژه

دکتر سید عبدالرضا مرعشی رئیس کانون وکلای دادگستری خوزستان شد

وکلاپرس- پس از استعفای  دکتر سیاوش شجاع پوریان از سمت هیات مدیره کانون وکلای دادگستری خوزستان، دکتر سید عبدالرضا مرعشی به عنوان رئیس جدید کانون انتخاب شد.

به گزارش وکلاپرس، در انتخابات یازدهمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری خوزستان که شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار شده بود، دکتر سیاوش شجاع پوریان موفق به کسب حداکثر آرا شده بود و در نهایت در اولین جلسه هیات مدیره جدید این نهاد مورخ دهم آبان ماه، دکتر شجاع پوریان با اکثریت آرا به مدت دو سال به عنوان رئیس این نهاد انتخاب شده بود.

با این وجود، در نامه ای که در روز دهم ی ماه منتشر شد، دکتر سیاوش شجاع پوریان به عنوان رئیس کانون وکلای دادگستری خوزستان و دکتر منصور شکیبا به عنوان دبیر این نهاد استعفای خود را علاوه بر سمت‌های مذکور، از عضویت در هیأت مدیره نیز اعلام کردند.

در نهایت با استعفای دکتر شکیبا و دکتر شجاع پوریان از سمت های خود و همچنین عضویت در هیئت مدیره طبق نتایج شمارش آرای انتخابات یازدهمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری خوزستان، وکیل علی فرطوسی و وکیل نوال نزاری از اعضای علی البدل به ترکیب اصلی هیات مدیره راه یافتند.

در نهایت در تعیین ترکیب جدید هیات رئیسه این نهاد در جلسه ای که مورخ ۱۷ دی ماه برگزار شده است، دکتر سید عبدالرضا مرعشی به عنوان رئیس کانون وکلای دادگستری خوزستان انتخاب شده است.

در ترکیب قبلی هیات مدیره دوره یازدهم دکتر مرعشی به عنوان نائب رئیس انتخاب شده بود.

همچنین  در جلسه امروز کانون وکلای دادگستری خوزستان دکتر محمد امین درویش، نایب رئیس و افشین زنگنه به عنوان بازرس جدید این کانون انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید:

در  اطلاعیه کانون وکلای دادگستری خوزستان، در خصوص ترکیب اعضای جدید هیات مدیره آمده است:

در اولین جلسه هیأت مدیره دوره یازدهم که با ترکیب اعضای جدید در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ در کانون خوزستان برگزار گردید، هیأت رئیسه بشرح ذیل انتخاب شدند.

۱- آقای دکتر سید عبدالرضا مرعشی  – رئیس هیات مدیره

۲- آقای دکتر محمد امین درویش – نایب رئیس

۳- آقای افشین زنگنه – بازرس

۴- آقای علی فرطوسی – دبیر

۵- سرکار خانم نوال نزاری – عضو اصلی

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری خوزستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا