گفت و گوویژه

نائب رئیس کانون وکلای فارس: ۲۲ تیر همایش ابزارهای حقوقی دفاع از وکیل و نهاد وکالت برگزار خواهیم کرد

توضیح نائب رئیس کانون وکلای منطقه فارس درباره وضعیت وکیل عیسی جوکار

وکلاپرس- نائب رییس کانون وکلای فارس درخصوص پیگیری پرونده برخورد خلاف قانون با وکیل عیسی جوکار در دادگاه توضیحاتی داد و از برگزاری همایشی درباره وکلای در معرض خطر در تاریخ ۲۲ تیر خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، بنا به گزارش‌های واصله ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ وکیل عیسی جوکار که وکالت پرونده تخریب بافت تاریخی، مذهبی و گردشگری کمارج برای ایجاد سایت انباشت زباله را بر عهده دارد، در راستای انجام وظایف وکالتی خود مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

مدیران کانون خود را ملزم به صیانت از شأن حرفه‌ای وکلا می دانند

وکیل علی شایان منش، نائب رییس کانون وکلای فارس، در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص پیگیری وضعیت هتک حرمت پیش آمده گفت: از زمانی که کانون وکلای منطقه فارس در جریان مسئله قرار گرفت به جد پیگیر موضوع بوده است.

شایان منش افزود: مدیران کانون حسب وظیفه ذاتی، خود را ملزم به صیانت از شأن حرفه ای وکلا می دانند به همین دلیل تا حصول نتیجه نهایی پیگیر موضوع خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

همایش ملی ابزارهای حقوقی دفاع از وکیل و نهاد وکالت برگزار خواهد شد

نائب رییس کانون وکلای فارس با اشاره به اینکه کانون وکلای فارس قصد برگزاری همایشی در راستای حمایت از وکلای در معرض خطر دارد، افزود: در همین راستا ۲۲ تیر ماه امسال همایش ملی تحت عنوان ابزارهای حقوقی دفاع از وکیل و نهاد وکالت توسط کانون وکلای منطقه فارس برگزار خواهد شد.

او در پایان گفت: امیدواریم فرهنگ‌ همکاری و همدلی میان قضات و وکلا به قدری تعالی یابد که حتی شاهد کمترین تنش و برخورد بین این دو بال عدالت خواهی نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا