اخبار کانون ها

ثبت نام ۱۸ وکیل در کانون وکلای اصفهان برای ادامه تحصیل از طریق دانشگاه پیام نور واحد بین‌الملل گرجستان و اوکراین

وکلاپرس-  رئیس کانون وکلای دادگستری اصفهان از ثبت نام ۱۸ وکیل در کانون وکلای اصفهان برای ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، در دانشگاه پیام نور واحد بین‌الملل گرجستان و اوکراین خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، دکتر ادیب رئیس کانون وکلای دادگستری اصفهان در شصت و چهارمین جلسه هیأت مدیره این کانون مورخ ۶ شهریور ماه در سخنان پیش از دستور از ثبت نام ۱۸ وکیل (۱۰ نفر برای مقطع دکتری و ۸ نفر برای مقطع کارشناسی ارشد) در کانون وکلای اصفهان برای ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد بین الملل گرجستان و اوکراین خبر داد.

بیشتر بخوانبد:

در بخشی از صورتجلسه هیات مدیره آمده است:

پیرو تفاهمنامه فی مابین کانون وکلای دادگستری استان اصفهان و دانشگاه پیام نور جهت جذب دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، در دانشگاه پیام نور (واحد بین الملل گرجستان و اوکراین) از کلیه علاقمندان و واجدان شرایط دعوت گردید تا در صورت تمایل ثبت نمایند. در این فراخوان و در بازه زمانی مشخص شده ۱۸ نفر(۱۰ نفر برای مقطع دکتری و ۸ نفر برای مقطع کارشناسی ارشد) ثبت نام نمودند.

در اطلاعیه اولیه کانون وکلای اصفهان در خصوص این تفاهم نامه آمده بود:

پیرو تفاهمنامه فی مابین کانون وکلای دادگستری استان اصفهان و دانشگاه پیام نور جهت جذب دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، در دانشگاه پیام نور (واحد بین الملل گرجستان و اوکراین) از کلیه علاقمندان و واجدان شرایط دعوت می گردد تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۳ مدارک مورد نیاز را به ساختمان مرکزی کانون اتاق ۷( خانم حکیمیان) از ساعت ۸ صبح  الی ۱۲ تحویل نمایند.

فرم های مربوطه:

شرایط و عناوین رشته ها

فرم ثبت نام

فرم تعهد نامه

منبع: روابط عمومی کانون وکلای اصفهان

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا