تغییر ساعت کاری واحدهای قضایی به ۷ صبح ؛ در تهران از ۱۸ شهریور و در سایر استان‌ها از ۱ مهر

وکلاپرس- ساعت شروع به کار کلیه واحدهای قضایی و اداری تابعه قوه قضاییه به روال قبل یرمی گردد.

به گزارش وکلاپرس با پایان یافتن برنامه ۳ ماهه تغییر ساعات اداری کارکنان در تابستان ماه (۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور)، ساعات کاری کارکنان قوه قضائیه، به روال سابق بر می گردد.

در همین راستا معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه ساعت شروع به کار کلیه واحدهای قضایی و اداری تابعه قوه قضاییه را ۷ صبح اعلام کرد که این برنامه در تهران از ۱۸ شهریور ماه و در سایر استان ها از ۱ مهر ماه اجرایی خواهد شد.

 به نقل از معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، ساعت شروع به کار کلیه واحدهای قضایی و اداری تابعه قوه قضاییه در استان تهران از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ مطابق روال سابق از ساعت ۷ صبح و در سایر استان ها از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ مطابق ساعت مذکور خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

متن اطلاعیه معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به شرح زیر است:

بدینوسیله به اطلاع می رساند، بنابر اعلام معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و با عنایت به تصویب نامه شماره ۲۴۳۱۸۷/ت ۶۱۰۱۱ ه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ هیئت وزیران، مقرر گردید که ساعت شروع به کار کلیه واحدهای قضایی و اداری تابعه قوه قضاییه در استان تهران از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ مطابق روال سابق از ساعت ۷ صبح و در سایر استان ها از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ مطابق ساعت مذکور خواهد بود.

ضمناً بدین وسیله از مجوزهای اصداری سابق در خصوص تعطیلی روزهای پنجشنبه برخی استان ها تابعه، رفع اثر می گردد.

خروج از نسخه موبایل