اخبار بین المللی

تعلیق پروانه وکالت پسر رئیس جمهور آمریکا

وکلاپرس- دادگاهی در واشنگتن دی سی مجوز هانتر بایدن برای وکالت در این شهر را پس از صدور حکم مجرمیتش در پرونده حمل اسلحه به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش وکلاپرس، به نقل از خبرگزاری هیل، در اوایل ماه ژوئن هیئت منصفه ای متشکل از ۱۲ نفر از ساکنان دلاور، پسر رئیس جمهور آمریکا را در پرونده ای با موضوع خرید یک هفت تیر کلت کبرا ۳۸ SPL در سال ۲۰۱۸ متهم تشخیص دادند.

قوانین تعلیق وکیل در آمریکا

بر اساس قوانین وکالت در آمریکا هر محکومیتی “جرم سنگین” تلقی می شود و دادگاه بدون توجه به درخواست تجدید نظر، مسئول صدور دستور “تعلیق فوری وکیل” است.

در همین راستا دادگاهی در واشنگتن دی سی روز سه شنبه (۵ تیر- ۲۵ ژوئن) مجوز هانتر بایدن برای وکالت در این شهر را به حالت تعلیق درآورد.

دادگاه استیناف دی سی در دستوری کوتاه گفت که پسر بایدن “فورا” از وکالت در پایتخت کشور تعلیق شود. همچنین به هیئت مسئولیت حرفه ای وکلای D.C دستور داده است تا یک رسیدگی رسمی را برای تعیین «ماهیت جرم و اینکه آیا آن شامل توهین اخلاقی است» انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

احتمال ابطال پروانه وکالت برای هانتر بایدن

پروانه هانتر بایدن احتمالا تا زمانی که “حکم محکومیت نهایی” تایید نشود، معلق خواهد ماند و پس از آن او ممکن است مجوز وکالت خود را برای همیشه از دست بدهد.

 هنوز تاریخ صدور حکمی برای هانتر بایدن تعیین نشده است، اما او با حداکثر ۲۵ سال زندان و ۷۵۰ هزار دلار جریمه مواجه است. با این حال، مجرمان بار اول به ندرت حداکثر مجازات می شوند و دستورالعمل های احکام فدرال برای متهمانی مانند پسر رئیس جمهور مجازات بین ۱۵ تا ۲۱ ماه حبس را توصیه می کند.

آبه لاول (Abbe Lowell) وکیل مدافع هانتر بایدن، روز دوشنبه با استناد به اینکه دادگاه دلاور که او را محکوم کرده صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد، خواستار محاکمه جدید برای هانتر بایدن شده است.

منبع: هیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا