اخبار اسکوداویژه

انتخابات هیأت رئیسه اسکودا امروز برگزار خواهد شد / سه نامزد سمت ریاست انصراف دادند

وکلاپرس- انتخابات یازدهمین دوره هیات رئیسه اسکودا امروز مورخ ۲۴ آبان ماه در جزیره کیش به میزبانی کانون وکلای دادگستری هرمزگان برگزار خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس، ۳۶ نامزد انتخابات هیأت رئیسه و بازرسین اسکودا امروز آخرین دقایق رقابت صنفی خود برای کسب کرسی هیأت رئیسه و بازرسی اتحادیه سراسری کانون های دادگستری ایران (اسکودا) را خواهند گذراند.

بر اساس آخرین تغییرات از اسامی داوطلبان انتخابات هیأت رئیسه و بازرسان اسکودا سه داوطلب از از نامزدهای ریاست و یک داوطلب از سمت بازرسی اسکودا انصراف داده است.

بر اساس لیست رسمی قبلی، ۱۲ نفر برای سمت ریاست، ۱۱ نفر برای سمت نائب رئیسی و ۱۷ نفر برای سمت بازرسی اسکودا نامزد شده بودند که تا روز قبل از برگزاری انتخابات، حسین عسکری راد، سید یزدالله طاهری نسب، و کارن روحانی، به عنوان نامزدهای سمت ریاست، انصراف خود را برای حضور در این رقابت اعلام کرده اند و همچنین وکیل عادل مقدس که برای سمت بازرسی نامزد شده بود، انصراف خود را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید:

علاوه بر برگزاری انتخابات هیات رئیسه اسکودا و تعیین اعضای جدید این نهاد، بررسی دستورالعمل های ماده ۱۶۱ آیین نامه لایحه استقلال ۱۴۰۲ نیز در دستور کار هیات عمومی در این همایش است.

متن این پیش نویس ها را در لینک زیر می توانید مشاهده کنید:

شایان ذکر است پیش نویس دستورالعمل انتخابات کانون‌های وکلای دادگستری در نشست روز ۱۸ آبان ماه شورای اجرایی اسکودا پس از اعمال اصلاحاتی، به تصویب رسیده است.

دستور کار هیئت عمومی اتحادیه به میزبانی کانون وکلای دادگستری هرمزگان مورخ ۲۴ و ۲۵ آبان ۱۴۰۲

دستور کار همایش پنجاه و یکم اسکودا که امروز و فردا برگزار خواهد شد در صورتجلسه شورای اجرایی اسکودا مورخ ۳۰ مهر ۱۴۰۲ به تصویب رسیده است و به شرح زیر است:

مصوبه: دستورهای هیئت عمومی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران آبان ماه ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا