اخبار کانون هاویژه

تعداد پذیرش کارآموز وکالت در آزمون وکالت ۱۴۰۰ کانون وکلای خوزستان ۱۴۵ نفر اعلام شد

افزایش 11 درصدی ظرفیت پذیرش کارآموز وکالت کانون وکلای خوزستان در آزمون وکالت 1400

وکلاپرس- در جلسه شورای سه نفره تعیین ظرفیت جذب کارآموز وکالت کانون وکلای خوزستان، ظرفیت پذیرش کارآموز در آزمون وکالت ۱۴۰۰ برای این کانون ۱۴۵ نفر اعلام شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از اینستاگرام رئیس کانون وکلای خوزستان، ظرفیت جذب کارآموز وکالت در این کانون برای آزمون وکالت ۱۴۰۰، صد و چهل و پنج نفر تعیین شد.

جدول تحلیلی اعلام ظرفیت کانون های وکلای دادگستری برای آزمون وکالت ۱۴۰۰ در اختبار ببینید

دکتر یدالله طاهری نسب(رییس کانون وکلای خوزستان) با انتشار پستی اینستاگرامی از تعیین ظرفیت پذیرش کارآموز وکالت در آزمون وکالت ۱۴۰۰ این کانون چنین خبر داد:

«امروز سی و یکم خرداد ماه سال هزارو چهارصد جلسه کمیسیون تعیین ظرفیت آزمون کاراموزی وکالت سال جاری با حضور ریاست کل دادگستری استان و ریاست شعبه اول دادگاه انقلاب مرکز استان و اینجانب و همراهی نایب رئیس محترم کانون جناب آقای جویجری در دفتر رئیس کل دادگستری استان برگزار گردید و ظرفیت کانون خوزستان برای سال هزار و چهارصد تعداد صد و چهل و پنج نفر تعیین گردید.»

گفتنی است ظرفیت این کانون در آزمون وکالت سال گذشته، ۱۳۰ نفر تعیین شده بود که بر این اساس امسال تعداد ۱۵ نفر افزایش داشته است؛ به عبارت دیگر این کانون ۱۱ درصد بیشتر ازسال گذشته کارآموز وکالت به وسیله آزمون وکالت جذب خواهد کرد.

پیش از این نیز کانون های قم، گیلان، کرمانشاه، اصفهان، کرمان، خراسان، قزوین، مرکز، ایلام و یزد ظرفیت جذب کارآموز وکالت در آزمون وکالت ۱۴۰۰ را تعیین نمودند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا