اخبار قوه قضاییهویژه

با حفظ سمت در دیوان عدالت اداری، حجت‌الاسلام مصدق در معاونت حقوقی قوه قضاییه ابقا شد

وکلاپرس ـ برخی از خبرگزاری ها از تمدید مدیریت حجت الاسلام مصدق در معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه، با حفظ سمت وی در دیوان عدالت اداری خبر می دهند.

به گزارش وکلاپرس، ساعتی پیش خبرگزاری تسنیم از تمدید دوره مدیریتی حجت‌الاسلام مصدق در معاونت حقوقی قوه قضاییه خبر داد و افزود: رییس دیوان عدالت اداری، طی حکمی از سوی رییس قوه قضائیه با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه منصوب شد.

بیشتر بخوانید:‌

مصدق: شعار من برنامه‌محوری، تحول‌گرایی و تسریع در انجام تکالیف و پرهیز از شتابزدگی است

در جلسه صبح امروز که به ریاست حجت‌الاسلام محمد مصدق و با حضور مدیران و مستشاران قضائی معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه برگزار شد، سرپرست معاونت حقوقی ضمن تشریح ابعاد و برنامه‌های پیش‌ رو تأکید کرد: برنامه‌ها، اهداف و اقدامات این معاونت بر سند تحول قضائی بنیان نهاده شده است و در سال ۱۴۰۰، بسیج نیروها و امکانات معاونت در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های متعالی این سند صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امروز نقطه آغاز دیگری بر تبلور اهتمام و حرکت جهادی در تحقق اهداف متعالی سند تحول قضائی در این معاونت است تأکید کرد: برنامه‌محوری، تحول‌گرایی و تسریع در انجام تکالیف و در عین حال پرهیز از شتاب‌زدگی، شعارهای اصلی این معاونت در این مقطع است.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا