اخبار آزمون هاویژه

بازپرس پرونده تقلب در آزمون وکالت اظهارنظر جدیدی درباره این پرونده نداشته است

وکلاپرس- اداره حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز در واکنش به خبر “تایید لو رفتن سوالات آزمون وکالت ”  اعلام کرد: بازپرس پرونده هرگونه ارائه گزارش جدیدی راجع به این پرونده را تکذیب کرده است.

به گزارش وکلاپرس روز گذشته رسانه آخرین خبر(وابسته به روزنامه خراسان) در خبری مدعی اظهارنظر بازپرس شعبه ۱۱ دادسرای کارکنان دولت درباره آزمون وکالت و تأیید وقوع تقلب در این آزمون شده بود.

بیشتر بخوانید:

در واکنش به این خبر که مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت، مسئولین اداره حقوقی کانون وکلای مرکز در پی صحبت با بازپرس شعبه ۱۱ دادسرای کارکنان دولت، اطلاعیه ای صادر کرد و در آن از عدم گزارش دهی بازپرس مذکور به هیچیک از رسانه‌ها و پایگاه های خبر داد.

اداره حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز در این اطلاعیه‌ اعلام کرد:

ضمن تکذیب جدی خبری که با تیتر “تایید لو رفتن سوالات آزمون وکالت ” از طریق رسانه “آخرین خبر” منتشر شد به اطلاع می رساند تا این لحظه هیچ مستند قانونی مبنی بر صحت چنین ادعای کذب به دادسرای کارکنان دولت ارایه نشده است.

بازپرس محترم شعبه ۱۱ دادسرای کارکنان دولت ، قاضی محترم رسیدگی کننده به گزارشات مزبور ، موکدا اعلام فرمودند “چنین اظهار نظری نداشته اند و به هیچ رسانه ای گزارش نفرموده اند ” ضمنا تحقیقات پرونده تا این لحظه حکایت از صحت آزمون برگزار شده دارد.

لازم به ذکر است برگزاری آزمون بعهده سازمان سنجش است .ضمن ابراز تاسف برای رسانه هایی که به منظور جلب توجه یا مغرضانه در پی خبرسازی با تیترهای خلاف حقیقت و نمایشی هستند صراحتا اعلام می شود، بدون تردید رسانه مزبور باید در برابر قانون پاسخگوی اقدامات اخیر خویش باشد.

بدیهی است اطلاعیه رسمی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران منتشر خواهد شد.

یک دیدگاه

  1. فقط همینو میدونم این نقطه خاکی رو تا از وجود این عده قلیل از دزدا و بی ارزشایی که این مملکت رو بدنام کردن پاک نکنن هیچ تغییر نیکی نمیشه و باید پول و پارتط فقط باشه تا کدرت جور بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا