اخبار صنفیویژه

انتصابات جدید در اسکودا

رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای ایران مشاوران جدیدی منصوب کرد

وکلاپرس ـ دکتر مرتضی شهبازی نیا در احکامی جداگانه شش مشاور جدید برای اسکودا منصوب کرد. بر این اساس رییس اسکودا دکتر «کامران آقایی» را به عنوان مشاور خود در امور پژوهشی و سردبیری نشریه اسکودا برگزید. همچنین دکتر «تهمورث بشیریه» به عنوان مشاور رئیس اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران در امور آموزش و ارتباط با مراکز علمی کشور منصوب گردید.

وکیل «محمدجواد سالمی پاریزی» از دیگر مشاوران رییس جدید اتحادیه است که به اسکودا در بخش امور مالی و مالیاتی یاری خواهد رساند. از جمله درخواست های رییس اتحادیه از این وکیل دادگستری، کمک به تأمین منابع مالی اسکودا و ساماندهی امور مالیاتی این نهاد اعلام شده است.

انتخاب دکتر «امیر قیصرزاده» به عنوان مشاور اسکودا در امور رفاهی از جمله دیگر انتصابات دکتر شهبازی نیا بود. در متن انتصاب وی آمده است:‌ «امید است با اهتمام حضرتعالی و با استفاده از ظرفیت های موجود اتحادیه بتواند گام های مفیدی در راستای ایجاد ساختار و زمینه لازم برای کمک به بهبود امکانات رفاهی هکاران در سراسر کشور بردارد.»

انتصاب وکیل «مهدی کریمی» به عنوان مشاور رئیس اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران در امور هیأت علمی و نشست های اتحادیه از دیگر این اقدامات بود.

انتصاب دکتر «رضا یزدی» نیز به عنوان مشاور اسکودا در ارتباط با کانون بین المللی وکلا (IBA) آخرین انتصاب رییس اتحادیه بود. در متن این انتصاب ابراز امیدواری شده تا با تلاش ای وکیل دادگستری، نهاد وکالت بتواند جایگاه بایسته ای در IBA یافته و تجارب بین المللی بهره ببرد.

گزارش:‌سید سبحان هوشیار امامی

یک دیدگاه

  1. بسیارعالی. آقای دکتر تهمورث بشیریه بسیار کوشا، مبتکر، خلاق، با شهامت، باسواد، با استعداد و مهربان هستند. برای ایشون آرزوی موفقیت و سربلندی دارم. سپاس از رئیس اتحادیه بابت چنین انتخاب شایسته ای..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا