اخبار صنفی

شرح جلسه مجمع عمومی صندوق حمایت وکلا و کارگشایان دادگستری

وکلاپرس پنجشنبه گذشته (۳۰ مرداد) جلسه مجمع عمومی صندوق حمایت وکلا و کارگشایان دادگستری برگزار شد. در این جلسه اعضای اصلی، علی البدل و بازرسین صندوق حمایت تعیین شدند.

جلسه مجمع عمومی صندوق حمایت وکلا و کارگشایان دادگستری به ریاست دکتر جلیل مالکی در کانون ‌مرکز تشکیل شد. ابتدا برای انتخاب ناظرین و منشی رأی گیری صورت گرفت و درنهایت آقایان وکیلی و رضایی به عنوان نظار مجمع و آقای جلالیان به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند.

علاوه بر این آقایان ایرج افتخاری، سلیمان جعفری و سنجرفخری به عنوان اعضای اصلی، آقایان طیب افشارنیا و مسعود خلیلی به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره و آقایان کیومرث سپهری و‌ سعید آیینه وند به عنوان بازرسین صندوق حمایت تعیین شدند.

بیشتر بخوانید:

پس از انتخاب منشی و ناظر مجمع، مجمع عمومی صندوق حمایت وکلا و کارگشایان دادگستری وارد دستور تدوین شد. در این جلسه تصمیمات زیر اتخاذ شد:

۱- صندوق وجه قابل توجهی را نزد یکی از بانک های دولتی در مرکز هر استان بنام صندوق سپرده گذاری کند تا هر کانون از این امتیاز برخوردار و اعضای کانون هر استان بتوانند از مجرای آن با سهولت بیشتر تسهیلات دریافت کنند.

۲- افزایش میزان تسهیلات از مبلغ دویست میلیون تومان حتی المقدور تا سقف پانصد میلیون تومان برای هر وکیل، از جمله در راستای کمک به وکلای جوان برای خرید دفتر پرداخت گردد.

۳- مقرر شد چارت ساختاری صندوق اصلاح و با تاسیس دبیرخانه کارگروه های تخصصی و غیره در دستور کار قرار گیرد.

۴- ایفای نقش قانونی و سازنده رئیس مجمع ، واسط میان کانون ها و صندوق با استمرار نظارت به منظور اجرای مصوبات مجمع عمومی.

۵- بیلان و کارکرد هیئت مدیره ی قبل منطبق با رعایت اصول و ضوابط قانونی و حسابرسی تا پایان سال ۱۳۹۸ تشخیص و مورد تصویب قرار گرفت.

نتیجه هشتمین انتخابات هیأت مدیره صندوق حمایت وکلا و کارگشایان دادگستری
نتیجه هشتمین انتخابات هیأت مدیره صندوق حمایت وکلا و کارگشایان دادگستری

منبع: روابط عمومی کانون وکلای کرمانشاه و تنویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا