اخبارویژه

اظهارنظر عجیب نماینده ولی فقیه در اراک: باید دست برخی از وکلای فاسد را قطع کرد

وکلاپرس ـ قربانعلی دری نجف آبادی در نشست با شورای قضایی استان مرکزی از ضرورت نظارت بر وکلا و کارشناسان رسمی گفته و افزود: باید دست برخی از وکلای فاسد را قطع کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از مهر و ایسنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی(نماینده ولی فقیه در اراک) در جلسه شورای قضایی استان مرکزی با بیان اینکه دستگاه قضا بدون مردم، نظام و جامعه معنایی ندارد، گفت: یکی از عیب‌های بزرگ دولت قبل فاصله گرفتن از مردم بود و ما هر چه به عنوان دلسوز این امر را تذکر دادیم، گوش نداند. امیدوارم در دولت جدید این فاصله کمتر شود.

بیشتر بخوانید: قاضی مسعودی مقام: وکلای انحصاری تالی فاسد دارند

دری نجف آبادی با اشاره به این که سلامت وکلا یک اصل مهم در دستگاه قضا است، در اظهار نظری عجیب گفت: باید دست برخی از وکیلان فاسد را قطع کرد و نگذاشت بیشتر از این زمینه فساد را در جامعه کشور و جامعه فراهم آورند.

  وی افزود: دادگستری موظف‌ است بر عملکرد وکلا، قضات و کارشناسان نظارت کامل داشته باشد و از وقوع هرگونه خلاف و اشتباه جلوگیری کند. در حقیقت وکلا و کارشناسان چشم و گوش دستگاه‌ قضا هستند پس لازم است این افراد با تدبیر باشند و بتوانند امور و مسائل را به‌درستی تشخیص دهند.

بیشتر بخوانید: شاپور منوچهری: اداره نظارت بر وکلا ؛ فراقانونی علیه نهاد وکالت

امام جمعه اراک در انتهای گفته‌هایش درباره برخی از وکلای دادگستری اضافه کرد: برخی وکلا، وکلای عجیبی هستند نمی‌گذارند کار به سامان برسد به عنوان مثال جریان پرونده آذرآب را وکیل نمی‌گذارد، می‌رود شکایت می‌کند و روند کار آذرآب را حداقل دو الی سه ماه به عقب می‌اندازد.

منبع: مهر و ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا