اخبار کانون هاویژه

اطلاعیه کانون وکلای مرکز در خصوص منع شرکت مجدد کارآموزان در آزمون وکالت ۱۴۰۰

وکلاپرس- کانون وکلای مرکز در اطلاعیه ای توضیحاتی راجع به منع شرکت مجدد کارآموزان در آزمون وکالت ۱۴۰۰ جهت تغییر شهر محل اشتغال ارائه کرد.

به گزارش وکلاپرس، بر اساس متن آگهی آزمون وکالت ۱۴۰۰ که توسط اسکودا منتشر شد، تعدادی از کانون های وکلا به کارآموزانی که در حوزه این کانونها به فعالیت کارآموزی اشتغال دارند، اجازه داده شده است تا در آزمون وکالت ۱۴۰۰ منحصرا در حوزه کانون متبوع خود شرکت کنند.

 کانون وکلای مرکز در این زمینه اعلام کرده است: کارآموزان کانون وکلای مرکز می توانند مجددا در آزمون وکالت ۱۴۰۰ شرکت کنند و در صورت قبولی ثبت نام آنان مشروط بر اعلام انصراف خود از کارآموزی پیشین به کانون و آغاز کارآموزی جدید خواهد بود.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

اطلاعیه
نظر به ارسال آگهی شرکت در آزمون وکالت سال ١۴٠٠ از طریق اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران به سازمان سنجش و پیرو تماس های برخی از کارآموزان در خصوص تبصره ١ ماده ١١-۶ آگهی مزبور به اطلاع کارآموزان محترم می رساند:

حسب مصوبه مورخ ١۴٠٠/۶/١۶ هیات مدیره محترم کانون وکلای دادگستری مرکز ، مصوبه منع شرکت مجدد کارآموزان مربوط به ممنوعیت شرکت مجدد در جهت تغییر شهر محل اشتغال می باشد.

لذا کارآموزان می توانند مجددا در آزمون جذب کارآموز سال ١۴٠٠ شرکت کنند و در صورت قبولی ثبت نام آنان مشروط بر اعلام انصراف خود از کارآموزی پیشین به کانون و آغاز کارآموزی جدید خواهد بود .

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز

از متن آگهی آزمون وکالت ۱۴۰۰:

۶-۱۱- ثبت نام و شرکت وکلای دادگستری و کارآموزان وکالت عضو کانونهای وکلا در آزمون ممنوع است و بر فرض شرکت و قبولی در آزمون، قبولی آنان کان لم یکن تلقی می شود.

تبصره ۱: طبق تصمیم هیاتهای مدیره محترم کانونهای وکلای دادگستری آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، چهارمحال وبختیاری، زنجان، کرمان، کرمانشاه، همدان و یزد کارآموزانی که در حوزه این کانونها به کار آموزی اشتغال دارند می توانند در آزمون امسال منحصرا در حوزه کانون متبوع خود شرکت کنند.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا