اخبار کانون ها

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ کانون وکلای دادگستری مرکزی (اراک)

وکلاپرس- کانون وکلای دادگستری مرکزی (اراک) در اطلاعیه ای از پذیرفته شدگان این کانون در آزمون وکالت سال جاری، جهت تکمیل فرایند ثبت نام و بارگذاری مدارک دعوت به عمل آورد.

به گزارش وکلاپرس، طبق اطلاعیه روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکزی، پذیرفته شدگان باید از ۱۹ تا ۲۴ مهر با مراجعه به سایت این کانون نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

همچنین اعلام شده است که کلیه اطلاع رسانی ها در این خصوص به شماره تماس ثبت شده در سامانه سازمان سنجش، پیامک می شود.

بیشتر بخوانید:

جهت ورود به سیستم ثبت نام روی دکمه زیر کلیک کنید:

ورود به سیستم ثبت نام ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ کانون وکلای دادگستری مرکزی (اراک)

در اطلاعیه کانون وکلای دادگستری مرکزی آمده است:

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان آزمون کارآموزی وکالت مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۳ و آرزوی بهروزی، بدینوسیله از پذیرفته شدگان محترم آزمون مذکور در کانون وکلای دادگستری استان مرکزی دعوت بعمل می آید از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ لغایت روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ با مراجعه به سامانه الکترونیکی ثبت نام به نشانی

http://login.markazibar.org/login.aspx

نسبت به تکمیل فرم و ارسال مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اقدام فرمایند.

توضیح اینکه: کلیه پذیرفته شدگان می بایست از تاریخ انتشار این آگهی (۱۴۰۲/۰۸/۱۸ ) حداکثر ظرف مهلت ۳ ماه نسبت به بارگذاری مدارک، مراجعه به کانون و تکمیل فرایند ثبت نام موضوع مواد ۴۳ ، ۴۴ و ۴۵ آیین نامه اجرایی لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب ۱۴۰۰/۰۴/۰۶ اقدام نمایند، در غیر اینصورت قبولی ایشان کان لم یکن می باشد.

ضمناً کلیه اطلاع رسانی ها در این خصوص به شماره تماس ثبت شده پذیرفته شدگان محترم، که در سامانه سازمان سنجش به ثبت رسیده پیامک می گردد.

واحد صدور پروانه کانون وکلای دادگستری استان مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا