اخبار کانون ها

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون وکالت سال۱۴۰۲ کانون وکلای دادگستری بوشهر

وکلاپرس– کانون وکلای دادگستری بوشهر اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون وکالت سال۱۴۰۲ این کانون را منتشر کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری بوشهر بر اساس اطلاعیه ثبت نام، پذیرفته شدگان این کانون، از ۶ مهر تا ۱۳ مهر مهلت دارند نسبت به ثبت نام اینترنتی و تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

در اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون وکالت سال۱۴۰۲ کانون وکلای دادگستری بوشهر آمده است:

 ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق ، برای پذیرفته شدگان آزمون کارآموزی وکالت سال ۱۴۰۲ ، بدینوسیله به اطلاع می رساند ، در اجرای فرایند ثبت نام مقتضی است با مراجعه به سایت کانون وکلای دادگستری استان بوشهر به آدرس Boushehrbar.ir و قسمت خدمات الکترونیک ، نسبت به ثبت نام اینترنتی ، ویرایش مشخصات و اخذ استعلامات لازم و بارگذاری مدارک ذیل اقدام نمایید.

مهلت ثبت نام : از مورخ ۱۴۰۲/۷/۶ الی ۱۴۰۲/۷/۱۳ به مدت یک هفته می باشد.

مدارک لازم جهت اسکن مدارک:

  • ۱-تصویر مصدق کلیه صفحات شناسنامه
  • ۲-تصویر مصدق کارت ملی
  • ۳-تصویر مصدق مدرک تحصیلی
  • ۴-تصویر مصدق کارت پایان خدمت یا معافیت دائم
  • ۵- درج عکس پرسنلی
  • ۶- تصویر گواهی ایثارگری ( مربوط به سهمیه ایثارگران )
  • ۷- کارنامه قبولی صادره از سازمان سنجش
  • ۸ استعلامات مندرج در سامانه
  • ۹- امضا تعهدنامه ها و درج نمودن در سامانه
  • ۱۰- فرم مشخصات تکمیل شده در سامانه پس از چاپ ، امضاء، اسکن و ارسال گردد.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری بوشهر

یک دیدگاه

  1. از نحوه اطلاع رسانی دیگر کانونها خبر ندارم. ولی از طریق دوستانم که امسال پذیرش شدند، شنیده ام که کمیسیون کاراموزی و همچنین نایب رییس کانون به خوبی دارند به اطلاع رسانی پیرامون نحوه ثبت نام پذیرفته شده ها می پردازند و در این زمینه نهایت همکاری رو با پذیرفته شده ها داشتند. و حتی نایب رییس محترم به شخصه به یک به یک سوالات پذیرفته شده ها در گروه واتساپی که برای ثبت نام ایجاد کرده پاسخ میدهند-سوالاتی که بعضا تکراریند یا پاسخهای بدیهی دارند-تا امر ثبت نام به بهترین نحو و با کمترین مشکل انجام بشه.
    بنابراین صرف نظر از اینکه این تلاشها به خصوص تلاشهای نایب رییس کانون به چه هدفی است-بنده به شخصه عکس العمل سرد و بی اعتنایی ایشان به اعتراض داوطلبان نسبت به گرم بودن محل برگزاری ازمون و خرابی سیستم تهویه رو دیدم و به خاطر سپردم و از این رو تا اطلاع ثانوی اصل رو بر عدوات ایشان و سایر اعضای هیات مدیره با پذیرفته شدگان قانون تسهیل گذاشتم مگر اینکه خلافش ثابت بشه-، باید از این عزیزان تقدیر نمود.
    امیدوارم که این حسن رفتار از سوی ایشان تداوم پیدا کنه. مطمئنا چنین رفتاری اگر از سر حسن نیت باشد تاثیر خودش رو روی انتخابات هیات عمومی ۱۴۰۳ و ۱۴۰۵ که کاراموزان این دو سال نیز مجوز حضور در اون رو خواهند یافت نشان خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا