اخبار کانون ها

آگهی ثبت نام قبول شدگان آزمون کار آموزی وکالت سال ۱۴۰۱ (نوبت پذیرش ۱۴۰۰) کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی

وکلاپرس- کانون وکلای تازه تاسیس خراسان شمالی اولین آگهی ثبت نام قبول شدگان آزمون وکالت مربوط به پذیرش ۱۴۰۰ را منتشر کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان خراسان شمالی پذیرفته شدگان می بایست در روزهای اعلامی همراه با مدارک به کانون مراجعه کنند.

آگهی ثبت نام قبول شدگان آزمون وکالت کانون خراسان شمالی پذیرش ۱۴۰۰

مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدکان:

قبول شدگان باید به ترتیب رتبه و با توجه به نمره قبولی تنظیم گردیده ، در روز های اعلامی و راس ساعت مقرر برای تشکیل پرونده و انتخاب شهرستان محل وکالت و کارآموزی با همراه داشتن مدارک ذیل در کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی واقع در شهرستان: بجنورد – خیابان طالقانی شرقی بالاتر از میدان شهید روبروی بیمه ایران ساختمان یاقوت طبقه ۴ دفتر کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی حضور به هم رسانند.

مدارک لازم: (تمامی کپی های لازم حتما دربرگ A4 باشد)

۱.  اصل و کپی برابر اصل شده تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی (۲ سری)

۲.  اصل و کپی برابر اصل شده مدارک تحصیلی (۲ سری)

* تبصره ۱: متقاضیان از ارائه گواهی تعداد واحد گذرانده شده خودداری نمایند.

*تبصره ۲:  مجوز تقاضا و ثبت نام صرفا دانشنامه ، گواهی نامه موقت فارغ التحصیلی و یا گواهی صادره توسط دانشگاه که کلمه فارغ التحصیل در مورد متقاضی در آن درج شده می باشد. (ارائه مدرک کاردانی در مورد اشخاصی که مدرک کارشناسی حقوق ناپیوسته دارند الزامی است.)

۳.  اصل و کپی برابر اصل شده کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت دائم (۲ سری)

۴.  (۶) شش قطعه عکس ۴*۳ (آقایان الزاما به کت و بانوان با رعایت پوشش اسلامی) مشخصات کامل متقاضی در پشت آن درج شده باشد.

۵.   اصل گواهی استفاده از سهمیه ایثارگران (حضور داوطلبانه در جبهه ، جانبازی ، آزادگی و شاهد)
*تبصره: پذیرش سهمیه ایثارگران قبل از تائید مدارک مربوطه توسط مراجع ذیصلاح قطعیت نخواهد داشت.

تذکرات:

•  ثبت مشخصات قبول شدگان محترم در سامانه ثنا قبل از حضور در کانون الزامی است.

•  حضور پذیرفته شدگان در روز های تعیین شده و راس ساعت اعلام شده الزامی است.

•   چنانچه پذیرفته شدگان در روز های تعیین شده مدارک فوق را همراه نداشته باشند نسبت به ثبت نام آنان هیچ اقدامی صورت نخواهد گرفت.

•  پذیرفته شدگانی که در تاریخ های مقرر جهت ثبت نام مراجعه نکنند در صورت تکمیل ظرفیت محل اشتغال و کارآموزی ، حق الویت خود را نسبت به انتخاب شهر از دست خواهند داد و حق اعتراض در این خصوص را نخواهند داشت.

•  چنانچه پذیرفته شدگان ظرف یک ماه جهت ثبت نام و یا ارائه و تکمیل مدارک خود اقدام نکنند قبولی آنها کان لم یکن تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نیست.

•  نظر به اینکه اسامی پذیرفته شدگان صرفا براساس نمره تراز اعلامی توسط سازمان سنجش منتشر  می شود و سازمان مذکور مدارک متقاضیان را بررسی نموده ، چنانچه در روز ثبت نام پذیرفته شدگان فاقد شرایط مندرج در آگهی آزمون ۱۴۰۱ (نوبت پذیرش ۱۴۰۰) و این آگهی باشند از ثبت نام آنان خودداری و قبولی آنان کان لم یکن تلقی خواهد شد.

•  پذیرش در سهمیه ایثارگران منوط به ارائه مدارک لازم قانونی و تائید آن توسط مراجع ذیصلاح    می باشد و تا قبل از این اعلام قطعیت نخواهد داشت.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان خراسان شمالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا