اخبار کانون هاویژه

آگهی ثبت نام از داوطلبان دومین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری هرمزگان

وکلاپرس- اطلاعیه ثبت نام شرکت در انتخابات دومین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری هرمزگان منتشر شد.به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری هرمزگان، طبق اطلاعیه ثبت نام، داوطلبان می بایست از تاریخ یک تا شانزده آبان همراه با مدارک اعلام شده حضورا به محل کانون مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

در اطلاعیه روابط عمومی کانون وکلای دادگستری هرمزگان آمده است:

اطلاعیه ثبت نام شرکت در انتخابات دومین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری هرمزگان

انتخابات دومین دوره هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری هرمزگان برابر مقررات قانونی برگزار میشود. مقرر است همکاران محترم واجد شرایط که داوطلب عضویت در هیأت مدیره میباشند از تاریخ ۱۴۰۲/۸/۱ لغایت پایان وقت اداری مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ درخواست خود را شخصاً با ارائه ی پروانه ی وکالت معتبر کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان و دو قطعه عکس ۳در۴ اداری به هیأت نظارت مستقر در ساختمان کانون وکلای دادگستری هرمزگان به نشانی :

بندرعباس-حد فاصل میدان دوازده فروردین و‌ میدان ۹ دی ، ساختمان کانون وکلا طبقه چهارم ، اتاق مدیریت داخلی ارائه نمایند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات دومین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان

هادی میرزایی

انتخابات اولین دوره کانون وکلای هرمزگان آبان ۱۴۰۰ برگزار شد. این انتخابات با حواشی مناقشه برانگیزی همراه بود که از پیامدهای آن می‌شود به استعفای تعدادی از منتخبین و نامزدهای انتخابات اشاه کرد؛ پیامدهایی که باعث شد هیات مدیره این کانون نوپا با ۳ نفر آغاز به کار کند.

یک دیدگاه

  1. لطفا از آقای دکتر برهانی بپرسید آقای واقعا صحت داره و درست هستش که بزرگان فقاهت اسلامی قصد دارند به دلیل دانش فقه اجتهادی که دارند وکالت محدود به فقه اجتهادی و علم حقوق اسلامی باشد به این دلیل که در دولت قبلی خیلی بزرگان فقاهت و قانون اسلامی جلسات با موضوع فقاهت برگذار می کرد حتی در فضای مجازی لطفا پاسخ بدهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا