گفت و گوویژه

علی یاراحمدی: به جز یک نفر، سایر منتخبین بر اجرای برخی مواد آیین‌نامه توافق کردند؛ به شرط تأیید هیأت عمومی اسکودا

وکلاپرس- منتخب سی و دومین دوره هیات مدیره کانون وکلای مرکز به ارائه گزارش مختصری از جلسه دادگاه عالی انتظامی قضات با اعضای جدید هیات مدیره این کانون پرداخت.

به گزارش وکلاپرس پیرو دعوت دادگاه عالی انتظامی قضات از منتخبین سی و دومین دوره هیات مدیره کانون وکلای مرکز، ۹ مهرماه امسال جلسه ای در شعبه یک دادگاه انتظامی قضات برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

وکیل علی یاراحمدی، عضو منتخب در انتخابات اخیر کانون وکلای مرکز، در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس درمورد جزئیات این جلسه گفت: نظر جمعی منتخبین سی و دومین دوره هیات مدیره کانون وکلای مرکز در این جلسه مطرح شد. در این جلسه عنوان شد که تصمیم ما براساس مصوبه اسکودا، عدم اجرای آیین نامه است.

او گفت: منتخیبن کانون وکای مرکز به جز یک نفر اعلام کردند که با اجرای آن بخش از آیین نامه که توسط کانون ها تهیه شده است، مشکلی نخواهد داشت. البته این اقدام مشروط بر این است که اسکودا از مصوبه خود درمورد غیرقابل اجرا بودن آیین نامه به صورت کلی عدول کند.

وی ادامه داد: درمورد بخش دیگر تصمیم بر عدم اجرای آیین نامه ۱۴۰۰ خواهد بود. لذا ابتدا باید برای رفع ایرادات آن بخش غیرقابل اجرای آیین نامه از طریق تشکیل کارگروه یا غیره اقدام نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا