اخبار کانون هاویژه

کانون وکلای آذربایجان غربی تعطیل شد

وکلاپرس ـ  به علت احتمال ابتلای یکی از کارکنان اداری کانون وکلای آذربایجان غربی به ویروس کرونا کانون وکلای آذربایجان غربی تعطیل شد.

به گزارش وکلاپرس، هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری استان آذربایجان غربی دیروز(شنبه) و در پی احتمال ابتلای یکی از اعضای کادر اداری به ویروس کووید-۱۹ تصویب کردند که این مرکز به مدت یک هفته تعطیل گردد.

بیشتر بخوانید: بخشنامه فعالیت بخش‌‎های مختلف قضایی به‎ منظور پیشگیری از شیوع کرونا

روابط عمومی کانون مذکور در اطلاعیه ای علت تعلیق یک هفته ای فعالیت های این نهاد را ضد عفونی محیطی، انجام تست کرونا توسط سایر پرسنل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ذکر کرده است.

متن اطلاعیه تعطیلی کانون وکلای آذربایجان غربی

در این اطلاعیه زمان تعطیلی کانون آذربایحان غربی تا انتهای هفته جاری ذکر شده است. متن اطلاعیه منتشر شده توسط روابط عمومی کانون وکلای آذربایحان غربی بدین شرح است:

« به اطلاع همکاران محترم می رساند ، با عنایت به اینکه احدی از همکاران اداری کانون و خانواده محترمشان مشکوک و مبتلاء به ویروس کرونا اعلام شده اند و با توجه به فضای محدود اداری و احتمال همه گیری این ویروس، کانون وکلای دادگستری استان به جهت ضد عفونی محیطی و انجام تست کرونا توسط همکاران و جلوگیری از شیوع بیماری بین کلیه همکاران عزیز و مراجعه کنندگان گرامی ، تا پایان هفته جاری تعطیل خواهد بود .
بدیهی است ابطال تمبر مالیاتی صرفا در محل دادگستری (مجتمع حقوقی ) انجام خواهد پذیرفت. باقی تمام امورات کانون در همه سطوح به مدت یکهفته فعلا تعلیق می گردد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا