اخبار کانون هاویژه

چالش انتخاب منشی در هیأت مدیره کانون وکلای مرکز

وکلاپرس ـ انتخابات هیأت رییسه در کانون وکلای مرکز به خاطر عدم انتخاب منشی به جلسه دوم کشیده شد و در جلسه دوم نیز با چالش عدم نامزدی اعضای هیأت مدیره برای احراز سمت منشی روبرو شد.

به گزارش وکلاپرس، امروز (سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹ ) دومین جلسه نشست هیأت مدیره دوره سی و یکم کانون وکلای مرکز آغاز شد. بر اساس دستور جلسه امروز هیأت مدیره ادامه انتخابات هیات رئیسه و بررسی پیشنهاد کمیسیون کارآموزی در خصوص اختبار مرداد ماه اعلام شده است.

در ابتدای این نشست با توجه به عدم انتخاب دو منشی در جلسه روز یکشنبه، از تمام اعضای اصلی هیأت مدیره برای سمت منشی گری استمزاج و تقاضا شد، اما هیچ کس برای تصدی این سمت ها و فبول مسئولیت نامزد نشد.

بیشتر بخوانید: جلیل مالکی رییس جدید کانون وکلای مرکز شد

بر این اساس یکایک اعضای اصلی و علی البدل نظرات خود را راجع به اختلافات صورت گرفته و امکان تشکیل جلسات هیأت مدیره بدون وجود منشی ابراز کردند؛ اعلام نظر هایی که بعضاً همراه با چاشنی دلخوری و مجادله بود.

در ادامه دکتر کارن روحانی با گفتن این سخن که فقط برای این که بحث ها تمام شده و امور کانون عقب نیفتد حاضر هستم نامزد سمت منشی بشوم، برای احراز سمت منشی گری جلسات هیأت مدیره کانون وکلای مرکز داوطلب شد.

در انتها هیأت مدیره دوره سی و یکم کانون وکلای دادگستری مرکز ، دکتر کارن روحانی و دکتر حیدر حسن زاده را با ١١ رأی (به هر یک) به عنوان منشی هیأت مدیره انتخاب کردند.

منبع تکمیلی : کانال تنویر

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا